نماد آخرین خبر

نصب سایه‌بان و سیاه‌پوشانی اطراف حرم حضرت معصومه(س)

منبع
ايمنا
بروزرسانی
نصب سایه‌بان و سیاه‌پوشانی اطراف حرم حضرت معصومه(س)

ایمنا/ مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: در راستای تسهیل تردد زائران در میدان آستانه و دسته‌های عزاداری، سایه‌بان‌های میدان آستانه نصب شد.

محمد رمضانی، مدیر منطقه هفت شهرداری قم اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به زائران شهر کریمه و عزاداران اربعین حسینی پیش بینی شده است.
وی افزود: طبق سنوات گذشته ایستگاه خدمات‌رسانی به زائران در محدوده میدان آستانه، بلوار بهار و میدان مطهری مستقر شده است.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم تصریح کرد: در راستای تسهیل تردد زائران در میدان آستانه و دسته‌های عزاداری سایه‌بان‌های میدان آستانه نصب شدند.
رمضانی از نصب پرچم‌های مشکی و مناسبتی در ایام عزاداری خبر داد و عنوان کرد: طرح ویژه سیاه‌پوشانی اربعین حسینی در سطح منطقه هفت شهرداری قم به ویژه در معابر و شوارع و پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجرا شد.
وی تاکید کرد: از دیگر اقدامات انجام شده برای استقبال از عزاداران اربعین سالار شهیدان می‌توان به شست‌وشو و نظافت مسیر میدان آستانه و میدان بزرگ امام خمینی(ره) و نظافت و پاکسازی پارکینگ‌های بلوار شهید سلیمانی و پارکینگ شرقی حرم مطهر اشاره کرد.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش تمام نیروهای ستادی و خدماتی منطقه هفت شهرداری قم، اضافه کرد: مجوز ایستگاه‌های صلواتی اطراف حرم حضرت معصومه(س) صادر شده تمامی ایستگاه‌ها نظارت می‌شود.
رمضانی گفت: سرویس‌های بهداشتی پیرامون حرم مطهر به ویژه میدان بزرگ امام خمینی(ره) در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مجاوران آماده‌سازی و راه‌اندازی شده است.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday