نماد آخرین خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعمال محدودیت‌های ترافیکی مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

ایرنا/ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در پایتخت از بامداد امروز خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: محدودیت تردد از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان حسینی (ع) و تمامی مسیرهای منتهی به خیابان ۱۷ شهریور، شوش و فداییان اسلام آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه دارد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه از قبیل خودرو و موتورسیکلت در محدوده اجرای مراسم خبر داد و با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای حرکت با وسایل نقلیه طی ساعات اعلام شده از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
وی در ادامه یادآور شد: تردد موتورسیکلت در طول مسیر راهپیمایی نیز ممنوع است.  
معاون عملیات پلیس راهور تهران در ادامه از شهروندان خواست از تردد با وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
مراسم راهپیمایی اربعین از دقایق اولیه صبح امروز از میدان امام حسین (ع) آغاز شده و تا بارگاه عبدالعظیم حسنی ادامه خواهد داشت.
مراسم راهپیمایی در مسیر اصلی و ۶ مسیر فرعی از ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک، شمال و جنوب بزرگراه شهید رجایی، سلمان فارسی و چهاردانگه برای این مراسم عظیم در نظر گرفته شده است. در طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین بیش از ۲ هزار موکب مردمی برپا شده و خدمات مختلفی به شرکت کنندگان در این همایش عظیم ارائه می‌کنند.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran