نماد آخرین خبر

توضیحات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی معافیت فرزندش

منبع
فارس
بروزرسانی
توضیحات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی معافیت فرزندش

فارس/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مطالب مطرح شده مربوط به معافیت فرزند خودش توضیحاتی داد.

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حواشی پیش آمده درباره معافیت فرزند خود اظهار کرد: در این پرونده به اندازه یک سر سوزن خلافی وجود ندارد نه من در آن دخالتی داشتم و نه کسی در آن سفارش کرده و دخالت کرده است.

احمدزاده با بیان اینکه اگر در این مقوله اتهامی هم مطرح شده متوجه نیروی انتظامی است و حتما این نهاد پاسخ اتهامات را خواهد داد، افزود: به همین منظور از فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستم که به این پرونده ورود پیدا کند و پرونده را بررسی کنند که گفتند هیچگونه کار خلاف قانونی در آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بازرسی فراجا هم برای اینکه این شبهه را برطرف کند به این پرونده ورود پیدا کرده و بررسی‌هایی صورت گرفته است و حوزه نظام وظیفه هم گفتند که در این پرونده کسی دخالتی نداشته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزند ما نیز به مانند فرزند همه مردم عادی حق دارد که مدارک خود را ارائه دهد و به استناد دلایل و مدارک پرونده را به کمیسیون فرستاده‌اند کمیسیون هم در شیراز تشکیل شده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نبوده است.

احمدزاده افزود: با استناد دلایل و مدارک وی را واجد معافیت دانسته‌اند؛ لذا کوچک‌ترین دخالتی در این کار نداشته‌ام کسی هم سفارش نکرده و تخلفی هم صورت نگرفته و نظام وظیفه هم آن را تایید کرده است.
وی توضیح داد: به عنوان یک بیمار دیابتی باید داروهایم را به موقع مصرف کنم و کسی در این بین مراقب من باشد چرا که همسر خود را از دست داده‌ام لذا فرزند از این بند استفاده کرده و کاملاً هم قانونی بوده است و به استناد همین مستندات کمیسیون تشکیل داده و او را معاف کرده‌اند و هیچ دخل و تصرفی هم در آن نبوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شایعه‌پراکنی‌ها طراحی فردی است که برای تخریب و از میدان به در کردن رقیبان خود دست به هر کاری می‌زند،‌ گفت: اطلاع دقیق دارم این فرد علاوه بر این موضوع؛ موضوع دیگر را نیز در دستور کار قرار داده تا در آینده باز هم موج‌سواری کند.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today