نماد آخرین خبر

خراسان شمالی به صفر رساندن اتباع خارجی را در برنامه دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
خراسان شمالی به صفر رساندن اتباع خارجی را در برنامه دارد

ایرنا/ مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی گفت: شناسایی و جمع‌آوری آمار دقیق اتباع خارجی و هدف‌گذاری به صفر رساندن آنان در استان از مسیرهای مختلف باید پیگیری شود.

محمد اسماعیلی، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی از استان‌های ممنوعه برای اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز است و هدف‌گذاری برای به صفر رساندن اتباع خارجی در استان باید با پیگیری جدی و اهتمام تمام دستگاه‌ها محقق شود.
وی آمار اتباع خارجی در استان را آمار غیررسمی و غیردقیق خواند و با بیان اینکه در مرحله اول باید تمام اتباع خارجی در استان، محل زندگی و محل کار و سایر اطلاعات و هویت آن‌ها شناسایی شود، افزود: در مرحله بعد باید به سمت محروم سازی و پرهیز از به‌کارگیری اتباع مجاز در مشاغل و به حداقل رساندن آن ها در استان گام برداشت.
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: تمام دستگاه ها و افراد باید از حیث تهدیدات احتمالی امنیتی، معضلات و تبعات احتمالی وجود اتباع خارجی غیرمجاز توجه داشته باشند و سختگیری کنند.
وی بر اجرای برنامه های عملیاتی از سوی هر یک از نهادهای متولی و نظارتی تاکید کرد و ادامه داد: آمار دقیق و مشخصات اتباع خارجی دانش آموز و دانشجو باید رصد شود.
خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۲۵ نقطه شهری دارد و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today