نماد آخرین خبر

۱۸ هزار نفر در خراسان جنوبی امسال وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند

منبع
مهر
بروزرسانی
۱۸ هزار نفر در خراسان جنوبی امسال وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند

مهر/ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مهرماه سال جاری ۱۸ هزار دانش آموز در خراسان جنوبی وارد پایه اول ابتدایی می شوند.

علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در مهرماه سال جاری ۱۸ هزار دانش‌آموز پایه اولی وارد مدارس خراسان جنوبی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سنجش اکثریت این دانش آموزان انجام شده است، بیان کرد: درباره ثبت نام دانش آموزان در مدارس نیز به نظر ما بهترین مدرسه، نزدیک ترین مدرسه به منزل است.

موسوی نژاد ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که دانش آموزان در مدرسه نزدیک به خانه خود ثبت نام کنند تا در رفت و آمد نیز مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: البته در مورد مدارسی چون هنرستان محدودیتی وجود ندارد و دانش آموزان بدون در نظر گرفتن هنرستان به محل زندگی شأن می‌توانند در رشته مورد علاقه خود در هنرستان‌های استان ثبت نام داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی بیش از دو هزار و ۴۰۰ مدرسه وجود دارد، گفت: ما کمبود فضای آموزشی به ویژه در شهرستان بیرجند داریم و علت دو شیفته بودن مدارس نیز همین است.

موسوی نژاد ادامه داد: با این وجود تلاش کرده‌ایم که دانش آموزان در ثبت نام و تحصیل با مشکل خاصی رو به رو نباشند.

وی یادآور شد: امیدواریم مهرماه با نشاط و با انگیزه‌ای را در خراسان جنوبی تجربه کنیم.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today