نماد آخرین خبر

96 کلاس درس در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
96 کلاس درس در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید

ایرنا/  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و برای تأمین نیاز ضروری فضاهای آموزشی در سال تحصیلی جدید، ۹۶ کلاس درس جدید در این استان به بهره‌برداری رسید.

بهزاد محمدی‌خلفلو، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: این تعداد کلاس با ۱۷ هزار و ۸۸۱ متر مربع فضای آموزشی در قالب ۲۰ واحد آموزشگاه در مناطق مختلف استان اردبیل احداث شده و از نخستین روز سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانش‌آموزان است.
وی افزود: برای جبران بخش دیگری از نیاز فضای آموزشی استان اردبیل، تا ۱۰ مهرماه امسال نیز، ۱۰۰ کلاس درس جدید افتتاح شده و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از تهیه و ارسال تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این، چندین طرح مربوط به ایزوگام سقف و عایق بندی مدارس به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به مناسبت هفته دولت امسال بهره‌برداری شد.
وی با اشاره به تداوم آسفالت‌ریزی محوطه مدارس استان اردبیل و بهره‌برداری از ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع طرح آسفالت ریزی فضاهای آموزشی به مناسبت هفته دولت، اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، طرح استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس در ۲۲ واحد آموزشی استان در قالب ۱۷۸ کلاس درس با صرف ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
محمدی‌خلفلو همچنین از رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی ده‌ها واحد آموزشی با صرف ۳۳ تن رنگ و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: طرح‌های مدرسه‌سازی نیمه تمام استان نیز با سرعت در حال اجراست.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today