نماد آخرین خبر

یادواره شهدای زن استان کرمانشاه برگزار می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
یادواره شهدای زن استان کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای زن این استان خبر داد.

نشست کمیته ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با هدف تدوین برنامه‌های برگزاری یادواره زنان استان در راستای کنگره ملی شهدای استان با حضور خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه، مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و اعضای این کمیته، در سالن جلسات ساختمان اداری ستاد برگزار شد.
خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن گرامی داشت هفته دولت، گفت: نقش مهم شهدای زن با الگو سازی، تربیتی و پرورشی در جامعه هموراه پر رنگ و در بطن جامعه همیشه ماندگار خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با اشاره به این مطلب که یادواره شهدای زن استان ۲۰ شهریور ماه سال جاری در راستای کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود، افزود: تجلیل و تکریم از مقام والای شهدای زن استان و تبیین ایثارگری و جهاد این عزیزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس در جامعه، موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره روحیه ایثار و شهادت و الگوسازی برای دختران و بانوان این آب و خاک خواهد شد.
شهیدی در پایان  افزود: زنان با عفاف، حجاب و حفظ سنگر خانواده در کنار تربیت فرزندان مجاهد و دلیر، در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی نقش آفرین هستند.
در ادامه مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه استان کردستان گفت: کنگره ملی شهدای استان فرصتی مغتنم برای بازخوانی نقش کرمانشاه در دوران دفاع مقدس است. برگزاری یادوراه شهدا در جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل های جوان است. زنان شهید، دوران دفاع مقدس را طوری دیگر معنی کردند که در دنیا بی نظیر و بی مانند بود، این عزیزان با پرورش شیر مردان دلیری که در برابر دشمن سینه سپر کرده و ایستادند و خود در پشت جبهه های حق علیه باطل و حتی در خط مقدم حماسه آفریدند.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره