نماد آخرین خبر

آخرین جزئیات واژگونی اتوبوس جاده اهواز - اندیمشک؛ ۲۲ مصدوم و یک کشته

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آخرین جزئیات واژگونی اتوبوس جاده اهواز - اندیمشک؛ ۲۲ مصدوم و یک کشته

ایرنا/ سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور اهواز - اندیمشک، در شامگاه روز یکشنبه ۲۲ نفر مصدوم شدند و یک نفر کشته شد.

عارف شرهانی، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: این حادثه در ساعت ۲:۲۴ دقیقه به مرکز اورژانس گزارش شد و ۱۷ نفر مصدوم و یک فوتی توسط هشت دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان، امام (ره) و آیت الله کرمی اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین ۲ مصدوم توسط یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و سه نفر با توجه به جراحت جزیی، درمان اورژانسی در محل دریافت کردند.

شرهانی ادامه داد: در مجموع ۹ دستگاه آمبولانس شامل هشت دستگاه اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه هلال احمر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک تیم واکنش سریع اورژانسی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. 

رئیس بیمارستان گلستان اهواز در خصوص آخرین وضعیت مصدومان به خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر چهار مصدوم در بیمارستان بستری هستند که یک نفر به اتاق عمل منتقل شده و سه مصدوم دیگر تحت مراقبت قرار دارند.

مفید حسین زاده افزود: تنها یک مجروح شرایط ثابتی ندارد و بقیه مصدومان رو بهبود هستند و تا بعد از ظهر ترخیص می‌شوند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است و اورژانس هوایی نیز در چهار نقطه استان از جمله دزفول، اهواز، مسجدسلیمان و بهبهان فعالیت دارد.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today