نماد آخرین خبر

پیش‌بینی آب‌وهوای استان گیلان تا پایان هفته

منبع
ايمنا
بروزرسانی
پیش‌بینی آب‌وهوای استان گیلان تا پایان هفته

ایمنا/ مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از فردا (دوشنبه) با برقراری جوی غالبا پایدار در منطقه، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و روند افزایشی نسبی دما تا پایان هفته در استان مورد انتظار است.

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش باران در نقاط مختلف گیلان بودیم و طی این مدت بیشترین بارندگی در املش با ۱۱۴ میلی‌متر، امامزاده اسحاق شفت ۸۰ میلی‌متر و آستارا ۵۸ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی افزود: دیروز لوشان با ۱۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و اسب‌وونی در ارتفاعات تالش صبح دیروز با ۲ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط گیلان بودند و دمای هوای رشت بین حداقل ۱۲ و حداکثر ۱۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: از امروز (دوشنبه) با برقراری جوی غالباً پایدار در منطقه، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و روند افزایشی نسبی دما تا پایان هفته در استان مورد انتظار است.

دادرس ادامه داد: طی این مدت گاهی با شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده مورد انتظار است.

وی گفت: در روز دوشنبه، آسمان گیلان؛ کمی تا نیمه‌ابری و مه آلود، بعضی نقاط مه، طی شب تا صبح ارتفاعات یخبندان و طی روز افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده و در روز سه‌شنبه آسمان استان؛ صاف تا نیمه‌ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری، شرایط دریای خزر برای فعالیت‌های دریایی به ویژه صیادی و گردشگری مناسب خواهد بود.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today