نماد آخرین خبر

روزانه ۵۰ تن مرغ در بازارهای استان سمنان توزیع می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
روزانه ۵۰ تن مرغ در بازارهای استان سمنان توزیع می‌شود

مهر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع روزانه ۵۰ تن مرغ در بازارها و مراکز عرصه استان برای مصرف مردم خبر داد.

یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ابراز کرد: روزانه ۳۰۰ تن مرغ در استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ تن از این میزان مصرف استان سمنان است، افزود: این میزان مرغ روزانه در بازارها و مراکز عرضه در سراسر استان برای مصرف مردم، توزیع می‌شود.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار و در بازه زمانی نیمه خرداد ۱۴۰۳ تا کنون در حدود ۳۱۴ تن گوشت گرم در استان توزیع شده است، گفت: در کنار توزیع، نظارت دقیق بر بازار در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه ۳۵۰ تن گوشت مرغ و گوشت قرمز در انبارهای استان سمنان وجود است، تاکید کرد: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در صورتی که نیاز به این میزان گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان وجود داشته باشد، توزیع صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه اقلام اساسی در استان سمنان وجود ندارد، افزود: یک هزار و ۵۰۰ تن شکر نیز در انبارهای کالاهای اساسی استان سمنان ذخیره شده و کمبودی در زمینه این کالا نیز وجود ندارد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان در خاتمه گفت: ۳۰ هزار تن شکر خام طی دو مرحله خریداری و در انبارهای استان نگهداری می‌شود.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today