نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

مژده به والدین🎁دریافت آسان وام ۱۰میلیون تومانی

منبع
بازار
بروزرسانی
مژده به والدین🎁دریافت آسان وام ۱۰میلیون تومانی

بازار/ اگر از متولدین دهه هفتاد و قبل‌تر از آن هستید، سخت و زمان‌بر بودن کارهای بانکی را در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به یاد دارید؛ آن روزها که برای ساده‌ترین کارها، از جمله افتتاح حساب یا انتقال وجه، لازم بود که زمان زیادی را در صف‌های شلوغ بانک بگذرانیم. 
خوشبختانه، کمتر از یک دهه است که با شکل‌گیری بانکداری الکترونیکی، نه تنها فرآیند کارهای بانکی بسیار ساده‌تر شده، بلکه حالا کودکان و نوجوانان زیر 18 سال هم می‌توانند کارت و حساب بانکی داشته باشند. در این مطلب قصد داریم راجع به حساب دیجیتال کودک و نوجوان و دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی زیپاد، اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید. 
زیپاد، حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد
زیپاد، یکی از زیر مجموعه‌های بانک پاسارگاد است و به پدران و مادران، این امکان را می‌دهد که برای فرزندان زیر 18 سال خود، حساب بانکی افتتاح کنند. ساختن حساب زیپاد علاوه بر سادگی، کاملا آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. 
با زیپاد، فرزندان شما کارت‌های بانکی به نام "زی کارت" را با نام خود و طرح دلخواهشان دریافت و با نصب اپلیکیشن زیپاد، موجودی حساب خود را کنترل کنند. استفاده از حساب زیپاد برای والدین و کودکان مزایای بسیاری دارد...
مزایای استفاده از حساب زیپاد برای والدین و کودکان
کودکان و نوجوانان، با داشتن حساب بانکی شخصی، مدیریت مالی، پس‌انداز کردن و استقلال مالی را می‌آموزند. از سویی، این روزها که بیشتر تراکنش‌ها به صورت آنلاین و بدون نیاز به پول نقد انجام می‌شوند، داشتن حساب بانکی، به فرزندان شما این امکان را می‌دهد که خریدهای آنلاین انجام دهند و مشکلات متداولی مثل "گم شدن پول نقد" را نداشته باشند.
از سویی داشتن حساب زیپاد، برای والدین هم مزایای بسیاری دارد و دغدغه آن‌ها را کاهش می‌دهد. والدین می‌توانند به صورت ماهانه و منظم، برای فرزندانشان پول توی جیبی واریز کنند؛ همچنین روی موجودی، میزان و نحوه خریدها و پس‌انداز فرزندانشان نظارت داشته باشند و نحوه مدیریت مالی را به آن‌ها آموزش دهند. 


نحوه دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی زیپاد
زیپاد به کاربران خود، تسهیلات ویژه و متنوعی ارائه می‌کند. با زیپاد، شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف و امکان دریافت جوایز متعدد امکان‌پذیر است. یکی از امکانات ویژه زیپاد برای کاربران، عرضه تسهیلات خرید 10 میلیون تومانی است. 
در طرح جدید، تمام کاربران زیپاد می‌توانند بر اساس میانگین موجودی 3 ماه آخر حساب خود، تا 10 میلیون تومان تسهیلات خرید دریافت کنند. این تسهیلات به صورت اعتبار خرید به موجودی حساب کاربران اضافه خواهد شد.
بازپرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی زیپاد
زیپاد با شعار "با تسهیلات زیپاد، پولش جوره" امکان خرید با خیال راحت را برای والدین و فرزندانشان، ایجاد کرده. والدین می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، بدون چک، بدون ضامن و به صورت فوری، تسهیلات دریافت کنند و مبلغ دریافتی را طی 1 تا 4 ماه، تسویه کنند.  
جمع‌ بندی
در گذشته، نه تنها انجام کارهای بانکی، سخت و آزاردهنده‌ بود؛ بلکه دریافت وام و تسهیلات، تنها در شرایط ویژه و به سختی امکان‌پذیر بود. حالا با گسترش بانکداری اینترنتی، نه‌تنها انجام کارهای بانکی آسان شده، بلکه داشتن حساب و انجام عملیات بانکی، برای کودکان و خردسالان هم امکان پذیر شده است. زیپاد، حساب کودک و نوجوانان بانک پاسارگاد است که به تازگی با اعطای تسهیلات تا 10 میلیون تومان، به خانواده‌ها کمک می‌کند تا بدون دغدغه، خریدهای فرزندان را انجام دهند و آن را طی 4 ماه تسویه کنند.
برای دریافت تسهیلات 10 میلیون تومانی، اپلیکیشن زیپاد را نصب کنید و برای فرزندتان افتتاح حساب کنید و از مزایای زیپاد استفاده کنید.
 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره