نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل: مردم به آگهی‌های باربری اینترنتی اعتماد نکنند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل: مردم به آگهی‌های باربری اینترنتی اعتماد نکنند

ایسنا/ به گفته دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهرات متاسفانه برخی سکوهای اینترنتی هویت آگهی دهندگان باربری را از لحاظ داشتن شناسه و پروانه اتحادیه، احراز هویت نمی‌کنند همین باعث می‌شود که افراد غیر صلاحیت‌دار و کسانی که هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، در سکوهای اینترنتی آگهی ثبت کرده و از اعتماد مردم سو استفاده کنند. 

نصیر کرمی- دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران- در رابطه با آگهی‌های باربری غیرواقعی سکوهای اینترنی اظهار کرد؛ متاسفانه برخی سکوهای اینترنتی، هویت آگهی دهندگان باربری را از لحاظ داشتن شناسه و پروانه اتحادیه، احراز هویت نمی‌کنند.

وی افزود: همین باعث می‌شود که افراد غیر صلاحیت‌دار و کسانی که هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، در سکوهای اینترنتی آگهی ثبت کرده و از اعتماد مردم سو استفاده کنند.

کرمی گفت: در برخی موارد اتباع خارجی با خرید هویت اجاره‌ای اقدام به انتشار آگهی غیر واقعی کرده و با ورود به منازل مردم، مشکلاتی از قبیل زورگیری، اخاذی و دیگر مشکلات اخلاقی را ایجاد می‌کنند.

بر اساس اعلام اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران وی بیان کرد: مردم می‌توانند شرکت‌های معتبر باربری که مورد تایید اتحادیه هستند را یا از طریق تماس با اتحادیه استعلام کرده و یا از ۱۱۸ دریافت کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره