نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

روایت باهنر از تعجب خاتمی و پزشکیان بعد از رئیس‌جمهور شدنشان

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از آقای پزشکیان هم شنیدم و صحت سقم آن را خیلی نمی‌دانم و آن اینکه ایشان بعد از اینکه انتخاب شده بود در یک محفل دوستانه ای گفته بود من اصلاً فکر نمی‌کردم که انتخاب بشوم.
 
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اتفاقاتی که چند روز اخیر در دولت و استعفای ظریف رخ داده و اینکه دولت پزشکیان چه خواهد کرد گفت: یک نقلی از آقای پزشکیان هم شنیدم و صحت سقم آن را خیلی نمی‌دانم و آن اینکه ایشان بعد از اینکه انتخاب شده بود در یک محفل دوستانه ای گفته بود من اصلاً فکر نمی‌کردم که انتخاب بشوم.
وی افزود: من یه زمانی یادم است که ما در مجلس بودیم و مجلس پنجم بود، جناب آقای خاتمی در ۲ خرداد ۷۶ انتخاب شدند بنده با این که رئیس ستاد آقای ناطق نوری یعنی رقیب ایشان بودم، رفتیم روز بعد از انتخابات ساعت ۸ صبح برای تبریک خدمت ایشان، به آقای خاتمی گفتم و سوال کردم حالا که رئیس جمهور شدید وزرا را چه کسانی می‌خواهید انتخاب کنید و مشی اقتصادیتان چه می‌خواهد باشد؟
وی در ادامه گفت: آقای خاتمی زیر خنده زد و گفت بنده اصلاً فکر نمی‌کردم که رئیس جمهور بشوم که بخواهم فکر کابینه باشم.
باهنر تصریح کرد: بنده می‌خواهم بگویم آقای پزشکیان هم در جلسه ای نقل کرده بود بنده فکر نمی‌کردم رئیس جمهور بشوم، اینکه بخواهیم بگوییم آقای پزشکیان از قبل تیمی داشته و تشکیلاتی داشته اینگونه نبوده است و ایشان قریباً کمتر از یک ماه فرصت داشته که از بین این همه آدمی که معرفی شده‌اند به او چندین نفر را انتخاب بکند.

باهنر تصریح کرد: از آن ۲۰ سفری که برای هر پست معرفی شده بود یک نفر هم که بخواهد معرفی بشود خب به صورت طبیعی ۱۹ نفر دیگر به نوعی ناراحت می‌شوند، ولی مجموعاً با این فرصتی که ایشان داشت به نظر بنده فکر می‌کنم کابینه خوبی را ایشان معرفی کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره