نماد آخرین خبر

سرلشکر باقری پیام داد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سرلشکر باقری پیام داد

ایسنا/ رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی نوشت: رشادت‌های پزشکان در سال‌های حماسه دفاع مقدس و دوران دشوار و طاقت‌فرسای همه گیری کرونا، در حافظه ملت ایران جاودانه است.

متن پیام وی به این شرح است:
نامگذاری یکم شهریور ماه؛ زادروز ابوعلی سینا حکیم نامدار ایرانی به عنوان روز پزشک و پنجم شهریور ماه زادروز زکریای رازی دانشمند شهیر ایرانی به عنوان روز داروساز را به پاس تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های پزشکان طبیب و داروسازان حکیم ایران زمین که با سخت کوشی و نجابت و با هدف جلب رضای الهی عمر گرانبهای خود با مصروف تسکین آلام دردمندان نموده‌اند، به جامعه پزشکی ایران به‌ویژه پزشکان و داروسازان متعهد نیروهای مسلح تبریک عرض می‌نمایم.
رشادت‌های پزشکان در سال‌های حماسه دفاع مقدس و دوران دشوار و طاقت‌فرسای همه گیری کرونا، در حافظه ملت ایران جاودانه است.
دوران خطیری که پزشکان سخت کوش و متعهد کشور عزیزمان ایران، تمام سعی و تلاش خویش را به کار گرفتند تا ضامن پاسداری سلامت ملت ایران بوده و در این راه، جمعی از این خانواده بزرگ به شهادت رسیدند تا نامشان همواره بر تارک افتخارات ایران عزیز بدرخشد و در اذهان همه ایرانیان به بزرگی ثبت گردد.
در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام سلامت، از زحمات یکایک پزشکان متعهد و دلسوز سراسر کشور به‌ویژه پزشکان و داروسازان نیروهای مسلح قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون آنان را در مسیر خدمتگذاری مسئلت می‌نمایم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar