نماد آخرین خبر

پیام تبریک وزیر امور خارجه ونزوئلا به عراقچی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیام تبریک وزیر امور خارجه ونزوئلا به عراقچی

ایسنا/ وزیر امور خارجه ونزوئلا در پیامی انتصاب دکتر عباس عراقچی به عنوان وزیر خارجه ایران را به وی تبریک گفت.

ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا در پیام خود برای دکتر عراقچی گفته است:
«جناب آقای دکتر سید عباس عراقچی
وزیر امور خارجه
از طرف خود ملت و دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا سلام گرم و تبریکات صمیمانه مان را به مناسبت انتصاب جنابعالی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حضورتان ابراز میدارم.
عالیجناب، ما یقین داریم که تجربه گسترده شما در امور دیپلماتیک و سیاسی کلید تضمین موفقیت در مسئولیت‌های جدید شما خواهد بود و به هموار کردن راه در جهت پیشرفت هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین المللی کمک خواهد کرد.
دولت بولیواری تمایل خود را برای به اشتراک گذاشتن فضاهایی برای گفتگو و تبادلات با شما همراه با همکاری‌های مشترک برای تقویت پیوندهای برادری و تفاهم بین ونزوئلا و ایران تاکید می‌کند. ما اطمینان داریم که با هم با گامهای محکم در بلوکهای یکپارچگی بین‌المللی به سوی تحکیم دنیای چند مرکزی که همواره آرزوی آن را داشته‌ایم پیش خواهیم رفت.
نقشه راه توسعه همکاری برای دوره ۲۰۲۲-۲۰۴۲ که در سال ۲۰۲۲ بین دو کشور با هدف بهره مندی بیشتر از پتانسیل‌های کشورهایمان به شیوه‌ای مستقل و پایدار و به نفع هر دو ملت به تفاهم و امضا رسید، قطب‌نمایی خواهد بود که روابط دوستانه ما را به سطوح فوق‌العاده‌ای هدایت و ارتقا خواهد داد.
جناب آقای وزیر ضمن آرزوی توفیق برای ملت دوست ،ایران فرصت را مغتنم شمرده احترامات فائقه را حضور جناب عالی تجدید می‌نمایم.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره