نماد آخرین خبر
  1. مهم
سیاسی

جزئیات حادثه تروریستی در میرجاوه؛ 3 مامور فراجا به شهادت رسیدند

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: امشب در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند. بر اثر این حمله امیر ابراهیم‌زاده، پارسا سوزنی و محمدامین نارویی به شهادت رسیدند.
 مهدی شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امشب در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه تروریستی ۳ نفر از نیروهای مرزبانی (۲ سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.وی گفت: بلافاصله قاضی و بازپرس ویژه در محل حضور پیدا کرد و برای این حادثه تروریستی پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است.شمس ابادی گفت: در این حادثه امیر ابراهیم‌زاده، پارسا سوزنی و محمدامین نارویی به شهادت رسیدند.

به گزارش جماران گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت تیراندازی به سمت خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره