نماد آخرین خبر

امکان انجام تست و آنالیز ۲۴ ساعته نمونه در کشور فراهم شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
امکان انجام تست و آنالیز ۲۴ ساعته نمونه در کشور فراهم شد

ایسنا/یکی از شرکت‌های فناور فعال در حوزه خدمات آزمایشگاه امکان تست و ارزیابی ۲۴ ساعته را برای محققان و خطوط تولید در کشور فراهم کرده است.

به نقل از ستاد نانو،  وحید پور رجب مدیرعامل این شرکت درباره خدمات ارائه شده توسط این شرکت گفت: ما خدمات مهمی نظیر "بررسی و مطالعه مورفولوژی و سطح مواد" یا XRD، SEM (آنالیز XRD  بر مبنای پراش پرتو ایکس و بر اساس قانون براگ (Bragg law) شکل گرفته است و عموماً برای مطالعه مواد با ساختار کریستالی استفاده می‌شود) و TEM (میکروسکوپ الکترونی نوری) را به جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور ارائه می‌دهیم.

وی افزود: قبلا محققان و دانشجویان متقاضیان اصلی خدمات آزمایشگاهی ما بودند اما در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان نیز به این طیف اضافه شده‌اند. در کل شرکت‌هایی که محصول تولید می‌کنند برای بررسی و تعیین مشخصات محصولات خود نیازمند خدمات آزمایشگاهی هستند و ما علاوه بر خدمات XRD، SEM و TEM طیف گسترده‌ای از خدمات نظیر آنالیز حرارتی و تخلخل‌سنجی را در لیست خدمات خود داریم.

پور رجب، آنالیز فوری ۲۴ ساعته را از دستاوردهای این شرکت نام برد و اظهار کرد: شرکت‌هایی که به ضرورت خط تولیدی که دارند نیازمند آنالیز فوری باشند یا دانشجویانی که زمان مشخصی برای ارائه مقاله یا پایان‌نامه داشته باشند می‌توانند از خدمت ۲۴ ساعته ما بهره مند شوند.

به گفته وی، سال گذشته ۲۰۰۰ متقاضی از خدمات این شرکت بهره مند شدند و امسال هدفگذاری این شرکت بر روی ۳۵۰۰ متقاضی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره