برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عکس روز آژانس فضایی اروپا

منبع
برترين ها
بروزرسانی
عکس روز آژانس فضایی اروپا

برترين ها/ آژانس فضايي اروپا اخيرا در حساب کاربري خود در اينستاگرام تصاويري منتشر کرد و در آن به معرفي دوره استخدام کارآموز فارغ التحصيل جوان (Young Graduate Trainee) اين سازمان پرداخت.

اين سازمان در اين باره نوشت: قبل از پايان پويش/دوره استخدام کارآموز فارغ التحصيل جوان (YGT) سال ۲۰۲۱ ما مي‌خواستيم "السيا ان دي کر زيانبا" (Elsia Ndeckere-Ziangba) کارآموز متولد جمهوري آفريقاي مرکزي و بزرگ شده در فرانسه را به شما معرفي کنيم. اشتياق السيا به فيزيولوژي انسان و فناوري‌هاي پزشکي او را به سمت پيوستن در پويش "کارآموز فارغ التحصيل جوان" تيم پزشکي فضايي ما سوق داد.

قبل، در حين و بعد از مأموريت در فضا، فضانوردان بايد ارزيابي‌هاي بدني را توسط متخصصان ورزش و ارزيابي‌هاي پزشکي را توسط پزشکان متخصص که "جراحان پرواز" (flight surgeons) ناميده مي‌شوند، انجام دهند. اين ارزيابي‌ها موفقيت مأموريت و سلامتي فضانورد را تضمين مي‌کند و اغلب با استفاده از سيستم‌ها يا پشتيباني‌هاي مختلف انجام مي‌شود.

ما يک پلتفرم داريم که مي‌توانيم تمام ارزيابي‌ها را در آن تکميل و ذخيره کرده و داده‌ها را با ابزارهاي مختلف تجزيه و تحليل کنيم و اين همان جايي است که السيا کار مي‌کند. کار او پيکربندي سيستم مديريت داده به منظور برآوردن نيازهاي تيم پزشکي فضايي است. وي به صورت روزمره ارزيابي‌ها را به فرمت ديجيتال تبديل مي‌کند و کارپوشه‌هايي براي نظارت بر سلامت فضانوردان و پشتيباني آموزشي و مستندسازي پايگاه داده مي‌سازد.

در اين شغل او ماموريت تيم پزشکي فضايي را که شامل بسياري از مشاغل مختلف (اعم از پزشکان، مهندسين پزشکي، متخصصان ورزش و محققان) و کارهاي زيادي که آنها براي اطمينان از موفقيت پرواز فضايي انجام مي‌دهند را مشاهده کرده و با آنها آشنا مي‌شود.

محققان هميشه با استفاده از فناوري‌هاي جديد و کار بر روي مشکلات جديد علمي به دنبال راه‌هايي براي نوآوري و بهبود پروازهاي فضايي انسان هستند. السيا اين فرصت را دارد که پشت صحنه اين تحقيقات را ببيند و هميشه در حال يادگرفتن چيزهاي جديد باشد. افراد علاقه‌مند مي‌توانند تا قبل از ۱ مارس ۲۰۲۱ به سايت ما مراجعه کنند و براي کار آموزي درخواست دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره