نماد آخرین خبر

کلاهبرداری ۵۰ میلیارد تومانی با وعده تحویل خودرو در کرمانشاه

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کلاهبرداری ۵۰ میلیارد تومانی با وعده تحویل خودرو در کرمانشاه

ایسنا/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که به بهانه ثبت نام و پیش فروش خودرو، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از ۲۳ نفر در استانهای مختلف کشور کلاهبرداری کرده بود.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهار داشت: پس از وصول پرونده‌های متعدد با موضوع کلاهبرداری در شعب پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد شخصی ساکن یکی از محلات کرمانشاه با جلب اعتماد تعدادی از شهروندان در استان های مختلف کشور، به بهانه ثبت نام و پیش فروش خودرو، ضمن تنظیم قراردهای سوری مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از ۲۳ نفر کلاهبرداری کرده است.
سردار حاجیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال فرار متهم، کاراگاهان پلیس آگاهی تلاش‌های شبانه روزی خود را آغاز و موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود، مخفیگاه عامل کلاهبرداری را با همکاری ماموران کلانتری ۲۳ تعاون در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه خود، در عملیاتی منجسم موفق به دستگیری این شخص شده و او را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها و روبرو شدن با افراد شاکی لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری به بهانه پیش فروش خودرو اعتراف کرد.
سردار حاجیان در پایان از تشکیل پرونده ای در این راستا خبر داد و گفت: کلاهبردار دستگیر شده نیز پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره