نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تجاوز به دختر 15 ساله تهرانی توسط صاحبکارش

منبع
رکنا
بروزرسانی
تجاوز به دختر 15 ساله تهرانی توسط صاحبکارش

رکنا/"هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که در دام سیاه صاحبکارم که خودش را فردی نیکوکار و دلسوز برایم معرفی کرده بود گرفتار شوم" این ها بخشی از اظهارات دختر 15 ساله تهرانی به مشاور خود است.

مهسا دختر 15ساله، با چهرهای غمگین وافسرده وارداتاق مشاوره شد و ماجرا را اینگونه شرح داد: از زمانی که پدرم از داربست سقوط کرد، کمرش آسیب دید و دیگر نتوانست کار کند من خیلی دنبال کار گشتم که بتوانم از لحاظ مالی کمکش کنم تااو غصه نخورد.... آخه هیچ کدام از فامیل ها به ما کمک نکردند.
به همین دلیل  بعد از امتحانات خرداد ماه شروع کردم به پیدا کردن کار. بالاخره پس از تلاش زیاد و گشتن های زیاد توانستم در یک  مانتو فروشی مشغول شوم. بعد از چند هفته صاحب کارم مجید  34 ساله بود، توجه اش به من خاص شد(هر روز بعد از تمام شدن کار به من حدود 200 هزار تومان پول می داد و می گفت من مثل برادر بزرگت هستم و می توانی به کمک  من حساب کنی .
من خیلی خوشحال شدم و با آن پول برای مادر و برادر کوچیکم خرید می کردم. بعد از یک ماه مجید گفت: فردا نیازی نیست بیایی سرکار . من می خواهم دعوتت کنم به یک رستوران. من خیلی خوشحال شدم و قبول کردم. اومد دنبالم و رفتیم رستوران. بعدش گفت بریم خونه لباسامو عوض کنم. گفتم باشه . در خانه کسی نبود و رفت آشپز خانه تا چایی درست کنه .... بعدش آمد  کنارم روی مبل نشست و بهم گفت من خیلی تو را دوست دارم با همه فروشنده هایی که دارم فرق می کنی و شروع کرد به محبت کردن و در آخر هم وقتی به خودم آمدم، که همه چی تموم شده بود و تازه فهمیدم حرف هایی که مامانم از (نرو پیش پسرا خطرناک هستند و به تو آسیب می زنند) یعنی چی.!!!!!!!
وقتی خواستم بیام خانه بهم گفت به کسی نباید بگی . اگر بگی و همکارات متوجه بشن آبروتو می برند. خیلی ترسیده بودم از طرفی از دستش هم خیلی عصبانی بودم. آمدم خانه و از مامان و بابام خجالت کشیدم. من دیگه به درد نمی خوردم. روز بعدش حالم بدتر شد و با قرص هایی که بابام برای دردش می خورد خواستم خودکشی کنم  اما به خاطر مامان و بابا و برادرم این کار رو نکردم....‌‌


فتانه ورمزیار کارشناس ارشد روانشناسی اظهار داشت: تجاوز لزوما با اعمال زور و پرخاشگری و ضرب و جرح یا از طریق تهدید، صورت نمی گیرد. در مواردی شاهد آن هستیم که فرد متجاوز از فردی که در موقعیت عجز و درماندگی قرار دارد سوء استفاده می کند ویا از طریق اغفالی که از طرف فرد بزرگسال نسبت به  کودک یا نوجوان صورت می گیرد انجام می شود  هر چند با رضایت آنها ( نوجوان )باشد. به عنوان مثال: فرد ممکن بی هوش باشد، یا در خواب باشد، یا تحت تاثیر مواد و مستی قرار بگیرد. در کیس حاضر نیز متجاوز برای رسیدن به خواسته خود قربانی  را مورد حمایت عاطفی و در نهایت تحریک جنسی قرار داده و وی را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره