logo

مربی نساجی: سابقه گرفتن قهرمانی از استقلال را داریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مربی نساجی: سابقه گرفتن قهرمانی از استقلال را داریم

ورزش 3/مصطفی صداقت می گوید که نساجی تا هفته آخر و برای بقا، از تلاش دست برنمیدارد.
مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: فردا با صدرنشین مسابقات بازی داریم. وقتی تیمی در حضور قدرت های سنتی فوتبال ایران می تواند هفته های متوالی صدر جدول را در اختیار داشته باشد، قطعا نشان دهنده این است که تیم باکیفیت و با برنامه ای است. کادرفنی و در رأس آنها، آقای نکونام به خوبی نشان داده اند که توانایی استفاده از داشته هایشان را دارند، آنها می دانند که درون زمین به دنبال چه چیزی هستند و برنامه هایشان را خیلی خوب پیاده می کنند.
او ادامه داد: ما نیز تیم نساجی هستیم، این روزها روند کیفی خوبی داریم، شرایط روحی روانی ما به واسطه نتیجه خوبی که هفته قبل توانستیم کسب کنیم، خوب است. ولی همچنان وضعیت جدول، ما را تحت فشار قرار داده و می دانیم که این رقابت تا هفته آخر ادامه دارد، از تلاش دست برنمیداریم. می دانم که برای دو تیم بازی سختی خواهد بود. ان شالله بتوانیم برنامه های مدنظرمان را پیاده کنیم. نقاط قوت استقلال را مهار کنیم و ان شالله طبق برنامه هایمان بتوانیم از نقاط ضعفی که شناسایی کرده ایم، به آنها ضربه بزنیم تا جریان بازی را به سود خودمان کنترل کنیم تا آخر سر، هواداران نساجی خوشحال باشند.
وی درخصوص عملکرد خوب خط دفاعی و خط حمله استقلال و اینکه چه برنامه ایی برای این موضوع دارند، گفت: اگر اجازه بدهید، برنامه های فردا را اینجا نگوییم ولی قطعا برنامه داریم. شرایط جدول ما را تحت فشار قرار داده است. بچه ها زحمت کشیده و با برنامه و هدف دار تمرین کرده اند. امیدوارم ابتدا نقاط قوت استقلال و بازیکنان خوب و باکیفیتی که دارند و به واسطه آنها برنامه های کادرفنی را پیاده کرده و در صدر حضور دارند، مهار کنیم. در حد بضاعت خودمان برنامه ای هایی برای ضربه زدن به استقلال هستیم. ما نیز دنبال آرامش هستیم و در پی جنجال نیستیم. این را در هفته های قبل ثابت کرده ایم و سرمان در کار خودمان است. به حدی کار عقب افتاده داریم که باید انجام دهیم در نتیجه نمی توانیم به حوشی بپردازیم.

صداقت درباره اینکه استقلال دفاعی بازی می کند و نساجی چه برنامه ای دارد، گفت: درخصوص تجزیه تحلیل سبک بازی تیم حریف، دیدگاه ها متفاوت است. اینگونه نیست که استقلال صرفا دفاع کند. من فکر می کنم همانطور که فشار رقابت در انتهای جدول را احساس می کنیم، استقلال نیز برای اینکه صدرنشینی را به قهرمانی تبدیل کند، در تلاش است.

وی در مورد اینکه آیا تیمش می تواند مانع از قهرمانی استقلال شود، توضیح داد: این کار در کادرفنی آقای الهامی سابقه دارد. ایشان یکبار با تیم تراکتور قهرمانی را از استقلال گرفتند و یک مرتبه نیز با نساجی، استقلال معروفی که هیچ باختی نداشت و قهرمان لیگ شد را شکست دادیم و قهرمان شدیم. ما برنامه ریزی کرده ایم و فارغ از اینکه چه تیمی قهرمان می شود، امتیاز بازی را برای شرایط جدولی خودمان لازم داریم و بیشتر به خودمان نگاه می کنیم.
مربی نساجی درباره برنامه ریزی لیگ نیز گفت: چون شرایط یکسان است، اگر اتفاق خوب یا بدی باشد، برای همه تیم هاست. با توجه به اینکه بعد از استقلال باید در تهران با هوادار بازی کنیم، از این جهت که یک مسافرت کم می شود، ما ضرر نمی کنیم. اما از آنجایی که آخر فصل است، ممکن است این خستگی آثاری داشته باشد ولی چون مسابقات همزمان است، تأثیر آن روی تمام تیم ها یکسان است. امیدواریم که به نحو احسن برنامه هایمان را پیاده کرده و آمادگی تیم را هم از لحاظ جسمانی و هم روحی روانی حفظ کنیم.
صداقت در پایان نیز درخصوص بازیکنان مصدوم یا محروم تیمش گفت: ما همچنان مصدومان گذشته را داریم و فقط مرصاد سیفی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره