logo

جنگ تمام عیار ستاره استقلال در وطنی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جنگ تمام عیار ستاره استقلال در وطنی

ورزش 3/زبیر نیک نفس در بازی با نساجی روز سخت و پرچالشی را پشت سر خواهد گذاشت.
زبیر نیک‌نفس در بازی‌های اخیر استقلال یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بوده و در بازی مقابل نساجی نقش ویژه ای خواهد داشت و مقابل هافبک‌هایی به میدان خواهد رفت که سبک مشابه به خود او دارند و از جنگیدن در زمین مسابقه لذت می‌برند!
حضور بازیکنانی مانند مهرداد عبدی، منصور باقری و محمدرضا عباسی در خط هافبک نساجی باعث شده تا در جنگیدن و دویدن در جریان مسابقه یکی از تیم‌هایی باشند که بازی را به رقبا سخت می‌گیرند و بازی درگیرانه‌ای در طول مسابقه انجام می‌دهند و در حضور این بازیکنان زبیر نیک‌نفس که مسئولیت جنگ‌های میانه میدان و خراب کردن توپ‌های هافبک‌های حریف را برعهده دارد روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.
البته با توجه به حضور مدافعان استقلال و آزاد شدن روزبه چشمی برای بازگشت به خط هافبک ممکن است او در این مسابقه یک هافبک جنگنده تمام عیار را کنار خود داشته باشد و با خیال راحت‌تری در زمین مسابقه حاضر شود و مسئولیت های خودش را دنبال کند.

یکی دیگر از وظایفی که نیک‌نفس در بازی‌های اخیر داشته است بازیسازی از میانه میدان است که پس از دریافت توپ در سریع‌ترین زمان ممکن توپ را در اختیار فول‌بک ها یا جلال‌الدین ماشاریپوف قرار می‌دهد و استقلال در فاز هجومی قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه ساکت الهامی برای امتیاز در این مسابقه حاضر می‌شود قطعا این قابلیت تیم استقلال را ارزیابی کرده است و نیک‌نفس باید با هوش بالاتری انتخاب های بیشتری در دستور کار خود قرار دهد.

نیک‌نفس در غیاب مهدی‌پور نقش ویزه ای در ادامه صدرنشینی استقلال خواهد داشت و باید دید در سه مسابقه آینده فرم خوب خودش را حفظ می‌کند و می‌تواند فصل را با درخشش به پایان برساند یا نکونام انتخاب های دیگر در خط هافبک خواهد داشت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره