logo

طوفان سه دقیقه‌ای اسپانیا؛ کرواسی غافلگیر شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طوفان سه دقیقه‌ای اسپانیا؛ کرواسی غافلگیر شد

ورزش 3/تیم ملی فوتبال کرواسی که بازی مقابل اسپانیا را به خوبی پیش می‌برد، در فاصله زمانی کوتاهی غافلگیر شد.
در گروه A رقابت‌های یورو 2024 تیم‌های اسپانیا و کرواسی به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری شاگردان لوئیس دلافوئنته دنبال می‌شود.
اسپانیا این بازی را نسبت به حریف بهتر آغاز کرد و بیشتر از کرواسی موقعیت خلق می‌کرد تا اینکه با گذشت نیمی از 45 دقیقه اول بالاخره به گل برسند.
روی یک پاس بلند از فابیان روئیز، آلوارو موراتا بین دو مدافع کرواسی توپ را در اختیار گرفت و به سمت محوطه جریمه حرکت کرد.
موراتا که جلوتر از مدافعان حریف حرکت می‌کرد مانع خطرناکی برای گلزنی پیش روی خود نمی‌دید و موفق شد در مصاف تک به تک با ضربه پای چپ اولین گل را در دقیقه 29 وارد دروازه کند.
اسپانیا پس از این گل فشار روی دروازه حریف را بیشتر کرد و خط دفاعی کرواسی که تمرکزش را از دست داده بود با یک اشتباه دیگر موجب گلزنی فابیان روئیز شد.


دومین گل لاروخا روی حرکت انفرادی دیدنی به ثمر رسید. شروع حرکت انفرادی لامینه یامال از گوشه محوطه جریمه به پدری رسید و او توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به روئیز واگذار کرد.
روئیز با اعتماد به نفس پس از دو سرتوپ به مدافعان کرواسی با ضربه زمینی پای چپ توپ را از بین پاهای بازیکن مقابل خود رد کرد و در دقیقه 32 دومین گل را به ثمر رساند.
کرواسی که بازی را ضعیف آغاز نکرده بود روی اشتباه خط دفاعی‌اش تسلیم قدرت اسپانیا شد و آن‌ها در عرض فقط سه دقیقه با دو گل پیش افتادند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید