logo

پالمر آماده حضور در ترکیب اصلی انگلیس

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پالمر آماده حضور در ترکیب اصلی انگلیس

ایسنا/ستاره چلسی تاکید کرد که انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس دارد.
کول پالمر فصل درخشانی را با پیراهن چلسی پشت سرگذاشت. درخشش این بازیکن جوان در ترکیب چلسی باعث شد به تیم ملی فوتبال انگلیس دعوت شود و تیم را در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ همراهی کند ولی تراکم بازیکن در خط حمله انگلیس باعث شده کمتر فرصت بازی به پالمر باانگیزه و آماده برسد.
عملکرد ناامید کننده خط حمله انگلیس در یورو ۲۰۲۴ باعث شده احتمال تغییرات در یک هشتم نهایی زیاد باشد. یکی از بازیکنانی که رسانه‌های انگلیسی به نیمکت نشینی او اعتراض دارند کول پالمر است و احتمال حضور او در دیدار برابر اسلوونی بسیار زیاد است.
به نوشته اسپورت، پالمر در واکنش به احتمال حضور در ترکیب اصلی انگلیس گفت: من آماده حضور در ترکیب اصلی هستم اما تصمیم نهایی را باید سرمربی تیم بگیرد. منتظر چنین فرصت بزرگی هستم و اگر آن را به دست آورم نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت. در همان ۲۰ دقیقه‌ای که فرصت بازی داشتم با انگیزه بالایی بازی کردم و شور و هیجان زیادی داشتم.
تیم ملی فوتبال انگلیس در سه بازی خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ تنها دو گل به ثمر رساند و یک پیروزی کسب کرد و همین باعث شد انتقادها از گرت ساوتگیت بسیار بالا بگیرد.
انگلیس پر مهره‌ترین تیم در یورو ۲۰۲۴ است و شانس اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌آید اما فعلا بازی‌های ناامید کننده‌ای را به نمایش گذاشته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره