نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

شایعات حول نام مرادمند - پرسپولیس پررنگ شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شایعات حول نام مرادمند - پرسپولیس پررنگ شد

ورزش 3/ محمدحسین مرادمند مدافع استقلالی‌ها از شرایط شکل گرفته کاملا ناراضی است و می‌توان به تصمیمش برای حذف تصاویر مربوط به دوران حضورش در این تیم در صفحه شخصی‌اش در این خصوص استناد کرد.
جواد نکونام در مسیر تقویت تیمش برای فصل آتی، در خط دفاعی اقدام به نهایی کردن مراحل انتقال سامان فلاح نیز کرده تا ترافیک بزرگی در این پست شکل دهد. موضوعی که می‌تواند تصمیم محمدحسین مرادمند برای پایان همکاری با این تیم را به قطعیت نزدیک‌تر کند.
در این خصوص گفته می‌شود بحث انتقال مرادمند به پرسپولیس طی 24 ساعت اخیر در چند مرحله پیگیری شده است و رضا درویش که در نقل و انتقالات و تا این لحظه باخت‌های بزرگی در پرونده خود می‌بیند، نیم نگاهی به اردوی رقیب دارد تا بتواند از این حیث تا حدودی شرایط را آرام کند.

مرادمند اما طی ساعات اخیر تنها واکنش خود را به حذف تصاویر مربوط به دوران حضورش در استقلال اختصاص داده و هنوز بحثی جدی در این خصوص مطرح نشده است. بازیکنی که علیرغم روزهای خوبی که در استقلال پشت سر گذاشت، پیش از حضور در این تیم، با حضور در میدان پرسپولیس و ساختمان این باشگاه تا یکقدمی عقد قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفته بود و اکنون به نظر می‌رسد به دنبال نهایی کردن  این ماجراجویی است تا نامش در سیاهه بازیکنان یاغی درج شود.
این آخرین تصویری است که از مرادمند یکی از مخاطبان ورزش سه برای ما ارسال کرده است؛ فارغ از هیاهو و در هیاتی که حضور آجورلو (مدیرعامل اسبق استقلال) قابل مشاهده است، در این روزها در حال سوگواری و عزاداری شکار شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره