نماد آخرین خبر

مقصر اتفاقات فینال کوپا، کنفدراسیون آمریکای جنوبی بود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مقصر اتفاقات فینال کوپا، کنفدراسیون آمریکای جنوبی بود!

ورزش 3/مسئولان ورزشگاه هارد راک، محل برگزاری فینال کوپا آمه‌ریکا، فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را مسئول اصلی اتفاقات بازی آرژانتین و کلمبیا دانست.
در پی حوادثی که قبل از فینال کوپا آمه‌ریکا رخ داد، مسئولان استادیوم و فدراسیون آمریکای جنوبی هیچکدام مسئولیت اتفاقات را به‌طور کامل نپذیرفتند و آن را به گردن یکدیگر انداختند.
در ابتدا کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مسئولیت این اتفاقات را نپذیرفت و آمریکایی‌ها را متهم کرد. آنها ادعا کردند که تمام سازماندهی بر عهده مسئولان استادیوم بوده و این آنها بودند که توصیه‌های کنفدراسیون فوتبال این قاره را در نظر نگرفته‌اند.
با این حال، استادیوم هارد راک بیانیه‌ای صادر کرد و ادعاهای مسئولان فوتبال آمریکای جنوبی را رد و ادعا کردند که قبل از برگزاری بازی جلسات بسیاری با کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی داشته‌اند و تمام تشریفات بازی را با آنها تدارک دیده‌اند.

در بیانیه رسمی آمده است:«استادیوم هارد راک توصیه‌های امنیتی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را در طول تورنمنت و فینال اعمال کرده و در بسیاری از موارد از آنها فراتر رفته است.»
همه این اتفاقات پیش از برگزاری فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ بین تیم‌های آرژانتین و کلمبیا رخ داد که به دلیل امنیت پایین ورزشگاه هارد راک، هواداران بسیاری بدون بلیت و از راه‌های مختلف وارد ورزشگاه شدند و باعث تاخیر بازی به مدت نزدیک به دو ساعت شدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره