نماد آخرین خبر

راست سپاهان؛ ایده‌آل، جوان و پرانگیزه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
راست سپاهان؛ ایده‌آل، جوان و پرانگیزه

ورزش 3/پنجره تابستانی فصل پیش رو هنوز برای سپاهان به اتمام نرسیده و آنها در چند پست نیاز به ترمیم و تقویت دارند، اما در پست دفاع راست که رامین رضاییان جدایی‌اش قطعی شده و به استقلال پیوسته، مورایس با جذب صالح حردانی و حفظ آریا یوسفی که پرورش یافته آکادمی سپاهان است شرایط خوبی را تجربه می‌کند.
آریا یوسفی فصل گذشته در چندین مسابقه و در روزهای محرومیت یا مصدومیت رامین رضاییان در پست دفاع راست بازی کرد و نمایش‌های خوبی داشت تا حالا مورایس در شرایطی که این بازیکن باتجربه‌تر هم شده حساب ویژه‌ای برای فصل پیش‌رو روی این بازیکن باز کند. 

در سوی دیگر اضافه شدن صالح حردانی چند فصل موفق را در فولاد خوزستان و سپس استقلال پشت سر گذاشته جان تازه‌ای به سمت راست خط دفاعی طلایی پوشان خواهد بخشید. 
نکته قابل توجه درباره دو اولویت مورایس برای استفاده در پست دفاع راست سن صالح حردانی است که ۲۵ ساله است و آریا یوسفی هم ۲۲ ساله. با این وصف می‌توان اینطور انتظار داشت که در فصل پیش رو آریا یوسفی و صالح حردانی دست مورایس را برای انتخاب ترکیب اصلی باز خواهند کرد و در این بین چندپسته بودن آریا یوسفی ممکن است باعث حضور توأمان این دو بازیکن در ترکیب اصلی شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره