نماد آخرین خبر

تن‌هاخ: برای پیشرفت مجبور شدم کادرم را تغییر دهم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تن‌هاخ: برای پیشرفت مجبور شدم کادرم را تغییر دهم

ورزش 3/اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، دلایل تصمیم خود برای تغییر کادر مربیگری‌اش را توافق اخیر با مالکان جدید باشگاه دانست.
 منچستر یونایتد فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشت، در گروهش در لیگ قهرمانان اروپا آخر و در لیگ برتر هشتم شد، بدترین رتبه لیگ از فصل ۹۰-۱۹۸۹.
ترس‌هایی وجود داشت که تن‌هاخ به دلیل نتایج ضعیف شغل خود را از دست بدهد، اما پس از اینکه سر جیم راتکلیف و گروهش تصمیم گرفتند در تابستان به او اعتماد کنند، او بدون اتلاف وقت تیم مربیگری خود را با نام‌های تازه‌ای تقویت کرد. رود فن نیستلروی، مهاجم سابق یونایتد، به تیم پیوسته است، در حالی که رنه هاکه، سرمربی سابق گو اهد ایگلز و دوست نزدیک تن‌هاخ، نیز به عنوان دستیار به تیم اضافه شده است و میشل فن در گاگ و بنی مک‌کارتی تیم را ترک کرده‌اند.
تن‌هاخ در این مورد به نشریه هلندی AD گفت:«اگر می‌خواهید بهتر شوید، باید نوآوری کنید. من قراردادم را تمدید کردم و طبق این توافق نیاز بود که تغییراتی انجام دهیم. من به دنبال افرادی رفتم که می‌دانم خوب هستند. وفاداری نیز مهم است. رود فن نیستلروی یک مربی فوق‌العاده است و یونایتد را به خوبی می‌شناسد.
با حضور دارن فلچر ما یک مربی بریتانیایی با استعداد داریم. رنه کسی است که مانند میشل است، یک مربی بسیار خوب و با تجربه و تحلیل‌گری قوی.»
انتخاب مربی دروازه‌بانان یعنی یله تن روولار، باعث ناراحتی آژاکس، باشگاه سابق تن‌هاخ شد، اما در نهایت توافقی برای این انتقال حاصل شد.
تن‌هاخ افزود:«آنها از این موضوع خوشحال نبودند، نه. من در فوریه و مارس با یله به طور مرتب صحبت کرده بودم. به دلیل اینکه بسیاری از مسائل در آن زمان هنوز نامشخص بود، از جمله موقعیت خودم، نمی‌توانستم توافقات قطعی انجام دهم. خوشحالم که آژاکس در نهایت همکاری کرد تا این امکان‌پذیر شود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره