نماد آخرین خبر

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به پیروزی برابر اندونزی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
واکنش سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به پیروزی برابر اندونزی

ایسنا/ سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: اندونزی تیم باکیفیتی است و سیستم و سبک نمایش آنها مانند تیم‌های شرق آسیا بود و بازیکنانم با ارائه یک نمایش خوب توانستند آنها را با حساب ۳ بر صفر شکست دهند.
غلامرضا مومنی‌مقدم، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران پس از پیروزی تیمش در دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر اندونزی پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: دومین رقابت تدارکاتی را برابر تیم جوانان اندونزی انجام دادیم. آنها تیم باکیفیتی بودند. سیستم و سبک نمایش اندونزی مانند تیم‌های شرق آسیا بود و بازیکنانم با ارائه یک نمایش خوب توانستند آنها را با حساب ۳ بر صفر شکست دهند.
وی درخصوص رقبای تیم ایران در این مسابقات گفت: طبیعی است که رقبای سنتی قوی‌تری مانند چین، کره و ژاپن داریم چون در مرحله بعدی رقابت‌ها با این تیم‌ها دیدار خواهیم داشت، نتوانستیم با آنها بازی تدارکاتی برگزار کنیم. درمجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم با تمرکزی که دارند از ابتدای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، بهترین کیفیت خود را نشان دهند و ان‌شاءالله بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
مومنی‌مقدم با اشاره به سطح مسابقات قهرمانی جوانان آسیا افزود: ژاپن که در مسابقات جهانی حضور نداشت تیم اصلی خود را به این رقابت‌ها آورده، همچنین کره‌جنوبی که رده سوم مسابقات جهانی را کسب کرد نیز با تیم اصلی در این مسابقات حضور یافته است اما بازیکنانم انگیزه خاص خودشان را دارند و تلاش می‌کنیم تا برابر رقبای سنتی به برتری دست یابیم.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید