نماد آخرین خبر

فلیک روش ژاوی را تغییر داد؛ تفریح تعطیل!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک روش ژاوی را تغییر داد؛ تفریح تعطیل!

ورزش 3/هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، روش آغاز تمرین این تیم را که توسط ژاوی هرناندز ایجاد شده بود، تغییر داد.
هانسی فلیک، سرمربی آلمانی، جلسه تمرینی روز جمعه را برای نیم ساعت به روی رسانه‌ها باز کرد تا روش‌های کاری خود را نشان دهد. در این مدت کوتاه، بازی‌های ابتدایی تمرین که توسط ژاوی هرناندز اجرا می‌شد، لغو شده‌اند.
فلیک فردی منظم و سخت‌کوش است. در ۹ روزی که مسئولیت بارسلونا را بر عهده داشته، توانایی خود را نشان داده و تأکید ویژه‌ای بر جنبه فیزیکی داشته است.
این جمعه، فلیک به رسانه‌ها اجازه داد به مدت نیم‌ساعت تمرین را زیر نظر داشته باشند تا بتوانند روش‌های تمرینی جدید را ببینند. آنچه بیش از همه جلب توجه کرد، این بود که با حضور فلیک، دیگر خبری از بازی‌های کوچک ابتدای تمرین که به منظور آمادگی بازیکنان برای شروع کردن تمرین اجرا می‌شد، نیست.

با فلیک، از دقیقه اول کار شروع می‌شود و هیچ جایی برای تفریح وجود ندارد. این به این معنا نیست که فلیک رفتار دوستانه ندارد و با بازیکنان جدی است. با وجود مشکلات زبانی، او اسپانیایی شکسته‌ای صحبت می‌کند و سعی می‌کند با بازیکنان شوخی کند. او امروز هیچ لحظه‌ای را از دست نداد و شخصاً تمام تمرینات را نظارت کرد.

قبل از شروع جلسه، فلیک ملاقاتی با خوان لاپورتا داشت. رئیس باشگاه به تنهایی و بدون هیچ یک از مشاوران یا محافظان خود، چند دقیقه‌ای با سرمربی آلمانی در زمین صحبت کرد. خواهیم دید که حضور رئیس بارسلونا یکی از قوانین جدیدی است که توسط سرمربی جدید اعمال شده یا فقط یک تصادف است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره