نماد آخرین خبر

ذوب‌آهن با بودجه معمولی در لیگ برتر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ذوب‌آهن با بودجه معمولی در لیگ برتر!

ورزش 3/بودجه‌ای که شرکت سهامی ذوب‌آهن برای این باشگاه در فصل پیش‌رو تعیین کرده هرگز قابل قیاس با تیم‌های صنعتی دیگر نیست.
مجمع سالیانه کارخانه ذوب‌آهن اصفهان امروز(جمعه) برگزار شد و در اتفاق مهمی که در این مجمع رخ داد درباره کاهش چشمگیر این بودجه نسبت به فصل گذشته است.
با اعلام مسئولان حاضر در مجمع بودجه باشگاه ذوب‌آهن مبلغ 240 میلیارد تومان اعلام شده و این در حالی است که گفته می‌شود مبلغ بودجه کل باشگاه اصفهانی به اضافه متمم‌های بودجه نزدیک به 350 میلیارد تومان بوده است.
این در حالی است که باشگاه ذوب‌‌آهن دارای تیم‌های ورزشی متعددی است و بودجه تعیین شده از سوی شرکت به طور کامل صرف تیم فوتبال نمی‌شود و به همین خاطر مبلغی بسیار ناچیز نسبت به هزینه های تیم‌های لیگ برتری صرف فوتبال می‌شود.

باشگاه ذوب‌اهن سال گذشته بودجه تیم فوتبال بزرگسالان خود را به سازمان لیگ 180 میلیارد تومان اعلام کرد و با توجه به بودجه تصویب شده برای کل تیم‌های باشگاه ، حالا ذوبی‌ها نمی‌توانند افزایش زیادی داشته باشند و این مساله در روند کاری آنها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به عبارت بهتر می‌توان گفت بودجه کلی باشگاه ذوب‌آهن نسبت به سال گذشته با کاهشی چشمگیر مواجه شده و به خوبی مشخص است که این بودجه در مقایسه با سایر تیم‌های صنعتی بسیار کمتر بوده و کار مدیران باشگاه را برای اداره باشگاه در سال جاری دشوار خواهد کرد.
شاگردان ربیعی از 27 تیر ماه سال جاری تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز کردند و  2 روز بعد از شروع تمرینات تکلیف بودجه آنها هم روشن شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره