نماد آخرین خبر

یک سهمیه خارجی برای تراکتور باقی ماند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
یک سهمیه خارجی برای تراکتور باقی ماند

ایسنا/تراکتور فقط می‌تواند یک بازیکن خارجی دیگر را به لیست خود اضافه کند.
بررسی دقیق حضور بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ‌ برتری در لیگ بیست‌وسوم نشان می‌دهد که دو سهمیه خارجی از ۶ تیم شامل پرسپولیس و سپاهان (هر کدام دو بازیکن) و یک سهمیه خارجی از تراکتور در فصل جدید کسر خواهد شد.
تراکتور فصل گذشته از ریکاردو آلوز، میلوش دلتیچ، گستاوو واگنین، آلوارو خیمنس و صفا هادی به عنوان بازیکنان خارجی بهره می‌برد. به جز آلوز همه بازیکنان خارجی تراکتور از این تیم جدا شده‌اند.
با توجه به درصد بازی خارجی‌های تراکتور در فصل گذشته، سهمیه بازیکن خارجی این تیم در فصل پیش‌رو از پنج بازیکن به چهار بازیکن کاهش یافت.
تراکتور آلوز را در اختیار دارد و مهند علی و ایگو پوستونسکی اخیراً به این تیم محلق شده‌اند تا تعداد خارجی های این تیم به عدد سه برسد.
با توجه به کاهش یکی از سهمیه‌های خارجی تی‌تی‌ها، اکنون تنها یک سهمیه خارجی برای تراکتور باقی مانده است.

البته اعتراض چهار تیم (پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور) به سهمیه بازیکنان خارجی باعث شده تا کارگروه نقل‌وانتقالات جلسه ویژه‌ای تشکیل بدهد. قرار است این جلسه فردا (شنبه) برگزار شود که احتمال افزایش یک سهمیه خارجی وجود دارد.
در صورت واکنش مثبت کارگروه به درخواست تیم‌ها، تراکتور پنج سهمیه خواهد داشت و باید دید آیا این اتفاق در پایان جلسه سرنوشت‌ساز فردا (شنبه) رخ می‌دهد یا نه.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره