نماد آخرین خبر

پاسخ گرینوود به اعتراضات هواداران باشگاه جدید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ گرینوود به اعتراضات هواداران باشگاه جدید

ورزش 3/میسون گرینوود پس از امضای قرارداد با مارسی، به اعتراضات هواداران این تیم در مورد این انتقال پاسخ داد.
این بازیکن ۲۲ ساله به طور رسمی از منچستریونایتد به باشگاه فرانسوی مارسی پیوسته است. گرینوود که فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم ختافه اسپانیا گذراند، قراردادی تا سال ۲۰۲۹ امضا کرده است.
او فصل گذشته پس از تعلیق توسط منچستریونایتد در ژانویه ۲۰۲۲ به دلیل اتهام تلاش برای تعرض، حمله و آسیب رساندن به نامزدش، در ختافه بازی کرد.
تمام اتهامات جنایی در نهایت در فوریه ۲۰۲۳ پس از انصراف یک شاهد کلیدی لغو شدند.
گرینوود همیشه بر بی‌گناهی خود اصرار داشته است. اما این موضوع مانع از خشم هواداران مارسی نشده و آنها هشتگ و کمپینی به نام GreenwoodNotWelcome را راه‌اندازی کرده‌اند.

شهردار مارسی نیز به شدت از این انتقال انتقاد کرده و گفته است که باشگاه با این انتقال «شرمسار» خواهد شد. گرینوود اکنون سکوت خود را در مورد این اتفاقات شکسته است:«واضح است که من از این بحث آگاه هستم و موضوع را درک می‌کنم. من نمی‌خواهم وارد هیچ جنجالی شوم.
من قبلاً فرصت داشتم در مورد این بحث صحبت کنم، اکنون این موضوع پشت سر ماست. من با شریک زندگی‌ام رابطه خوبی دارم، ما همه چیز را با هم بازسازی کردیم، به عنوان یک زوج، ما یک سال را در مادرید گذراندیم.
ما مدت زیادی است که در کنار یکدیگر هستیم، حالا ما یک دختر زیبا داریم که به تازگی اولین سالگرد تولدش را جشن گرفته‌ایم. من اکنون به آینده نگاه می‌کنم و تنها بر روی المپیک مارسی و زندگی جدیدمان در مارسی تمرکز دارم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره