نماد آخرین خبر

ادامه تحقیقات فیفا؛ چه کسانی شریک جرم انزو بودند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادامه تحقیقات فیفا؛ چه کسانی شریک جرم انزو بودند!

ورزش 3/فیفا در حال ادامه تحقیقات در مورد ویدئوی نژادپرستانه بازیکنان تیم ملی آرژانتین است.
انزو فرناندز پس از انتشار ویدیویی که او و برخی از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین را نشان می‌دهد که در حال خواندن یک آهنگ نژادپرستانه درباره بازیکنان فرانسوی هستند، جنجال به پا کرده است.
این بازیکن آرژانتینی و تعدادی از هم‌تیمی‌هایش به نظر می‌رسد که یک آهنگ جنجالی را می‌خوانند که در آن گفته می‌شود بازیکنان فرانسوی از آنگولا هستند یا مادری نیجریه‌ای و پدری کامرونی دارند.
این رسوایی باعث شکاف در رختکن چلسی شده است، به طوری که هم‌تیمی‌های فرانسوی فرناندز او را به نژادپرستی متهم کرده و در سمت دیگر نیکلاس جکسون از این بازیکن آرژانتینی دفاع کرده است و باشگاه تأیید کرده که در حال تحقیق است.

تعدادی از اعضای تیم ملی آرژانتین در اتوبوس تیم پس از پیروزی در فلوریدا حضور داشتند، اما هنوز مشخص نیست که کدام بازیکنان در خواندن این آهنگ مشارکت داشتند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این ویدیو شامل دو آهنگ است؛ آهنگ دوم دارای مفاهیم نژادپرستانه است و بخشی از آهنگی است که در زمان فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ساخته شده است. یک بازیکن که شورت شماره ۱۶ را به تن دارد، که شماره جیووانی لوسلسو در کوپا آمه‌ریکا است، به نظر می‌رسد که در زمان آهنگ اول در حال همخوانی است اما مشخص نیست که آیا این بازیکن در طول آهنگ دوم نیز به خواندن ادامه می‌دهد یا خیر.

خولین آلوارز در یک قطعه از ویدیوی ضبط شده توسط فرناندز در کنار بازیکن چلسی در اتوبوس دیده می‌شود، اما هیچ مدرکی مبنی بر شرکت بازیکن منچستر سیتی در خواندن آهنگ وجود ندارد.
الکساندرو گارناچو، بازیکن جوان منچستر یونایتد، در این ویدیو حضور ندارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که یک نفر در ویدیو ممکن است لیساندرو مارتینز باشد، اما آن شخص در خواندن هیچ یک از دو آهنگ شرکت نمی‌کند و هنوز مشخص نیست که آیا او واقعاً مدافع یونایتد است یا خیر.
الکسیس مک آلیستر از لیورپول نیز در ویدیو دیده نمی‌شود و به نظر نمی‌رسد که در اتوبوس بوده باشد، و همچنین لیونل مسی نیز حضور نداشته است.
تعدادی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین، پس از بازی در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده‌اند. گارناچو عکسی از خود در هواپیما با عنوان «زمان تعطیلات» به اشتراک گذاشته است. امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، که در ویدیو نیز دیده نمی‌شود، عکسی از خود در ساحل جنوبی فلوریدا، در یک قایق در آب در حال استراحت منتشر کرده است.
کریستین رومرو در اینستاگرام عکسی از خود با کسی که به نظر می‌رسد فرزندش است و جام کوپا آمه‌ریکا را در کابین خلبان هواپیما در دست دارد، با عنوان «جام با چاکی امن است» به اشتراک گذاشته است.
لوسلسو و رودریگو دی‌پل نیز در پست‌هایشان در هواپیما، با یکی از اعضای کادر آرژانتین و جام حضور دارند. مشخص نیست که آیا مارتینز یا رومرو در ویدیوی منتشر شده توسط فرناندز در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند یا خیر.
چیزی که در حال حاضر مهم است این است که  فیفا به تحقیقات در مورد این ویدئو و اینکه چه کسانی در اتوبوس حضور داشتند ادامه می‌دهد و در نهایت ممکن است انزو فرناندز را به محرومیت ۶ تا ۱۲ جلسه‌ای محکوم کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید