نماد آخرین خبر

وضعیت نامشخص سعید مهری در نبود ساپینتو

منبع
طرفداري
بروزرسانی
وضعیت نامشخص سعید مهری در نبود ساپینتو

طرفداری/به صلاح‌دید دیوید گایگو، سرمربی جدید آپوئل قبرس، سعید مهری از لیست بازیکنان حاضر در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا خارج شد.
 با پایان یافتن لیگ قبرس و قهرمانی تیم آپوئل، ریکاردو ساپینتو از این تیم جدا شد و دیوید گایگو جانشین وی شد. این تیم بعد از قهرمانی در لیگ قبرس جواز شرکت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمان اروپا را بدست آورد، به همین جهت طبق قوانین یوفا، آپوئل قبرس باید اسامی بازیکنان خود جهت شرکت در این مسابقات را ارسال کند که در این فهرست، آنها می‌توانند نام 17 بازیکن خارجی را وارد لیست کنند. به دلیل اینکه این تیم 23 بازیکن خارجی دارد، باید 6 بازیکن را از لیست خود خارج کند؛ به همین دلیل دیوید گایگو روی نام سعید مهری که دوران مصدومیت خود را طی می‌کند، خط کشیده است.
سعید مهری که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شد، هنوز نتوانسته است که به تمرینات آپوئل اضافه شود و با توجه به اینکه این تیم سرمربی خود را نیز تغییر داده، این موضوع کاملا به ضرر لژیونر استقلالی تمام شده و حتی آینده او را در خطر قرار داده است.
به نقل از رسانه گل قبرس:
 مهری وضعیت چندان خوبی در آپوئل ندارد و احتمال ادامه حضور او در این تیم نیز سخت به نظر می رسد. باید دید که پس از پایان دوران نقاهت این بازیکن، سرمربی جدید آپوئل چه تصمیمی درخصوص مهری اتخاذ خواهد کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره