نماد آخرین خبر

خواسته مهم محرم: تمدید با 5 بازیکن!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خواسته مهم محرم: تمدید با 5 بازیکن!

ورزش 3/محرم نویدکیا از مسئولان باشگاه مس رفسنجان خواسته قرارداد 5 بازیکن این تیم را در اسرع وقت تمدید کنند.
مس رفسنجان بعد از تمدید قرارداد محرم نویدکیا با وجود اینکه تمرینات خود را هم برای فصل جدید شروع کرده اما هنوز بازیکنان اندکی در تمرینات حضور دارند. اصلی‌ترین دغدغه این روزهای مسی‌ها در دوران پیش فصل رقابت‌های لیگ برتر پایان قرارداد برخی ستاره‌های کلیدی این تیم محسوب می‌شود.
محرم نویدکیا، سرمربی مس لیست بازیکنان مد نظر خود را چندی قبل به مسئولین باشگاه اعلام کرده و در اولویت برنامه‌های او تمدید قرارداد با بازیکنان کنونی است. نفراتی نظیر حسن جعفری، حامد لک، داوود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، محمد نژادمهدی و... از جمله نفراتی هستند که قراردادشان با مس رفسنجان به پایان رسیده و هنوز به طور رسمی این قرارداد تمدید نشده است.
در این بین برخی بازیکنان چراغ سبزهایی را به مسئولان برای تمدید قرارداد نشان دادند اما این مسئله هنوز رسمی نیست و با وجود اینکه برخی از آنها در تمرینات تیم هم حضور پیدا کردند اما همچنان خبری از امضای قرارداد جدید نبوده است.
در حال حاضر دغدغه مهم نویدکیا تمدید قرارداد با نفرات فعلی است و در ادامه آنها باید برای جذب نفرات جدید و همچنین تکمیل لیست بازیکنان برای لیگ بیست و چهارم تصمیم‌گیری کنند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره