نماد آخرین خبر

سیامک نعمتی: به پیشنهاد آبی فکر نمی‌کنم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیامک نعمتی: به پیشنهاد آبی فکر نمی‌کنم!

ورزش 3/سیامک نعمتی مدعی است برخلاف شایعات شکل‌گرفته هرگز به پیشنهاد رقیب فکر نمی‌کند.
سیامک نعمتی که فصل گذشته مجبور به ترک پرسپولیس شد، اکنون بعد از حضور یکساله در تراکتور قصد ترک تبریز را دارد.
اتفاقی که باعث شده تا طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده مدافع راست‌پای اسبق پرسپولیس که قابلیت حضور در پست ‌وینگر و مهاجم را نیز در کارنامه دارد، شکل گیرد و حتی بحث حضورش در استقلال نیز داغ شود.
نعمتی اما با رد این شایعات گفت: فعلا پیشنهادات به صورت واسطه‌ای بوده. هرچند با تمام احترامی که برای رقیب قائل هستم هرگز نمی‌توانم به این موضوع حتی فکر کنم. اگر می‌خواستم به استقلال بروم چند سال قبل و پیش از پیشنهاد پرسپولیس می‌رفتم. من آن سال پیشنهاد استقلال را رد کردم چرا که می‌دانستم یک روز بالاخره به پیراهن پرسپولیس می‌رسم. الان که چند فصل افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم هرگز نمی‌گذارم برای یک ثانیه هم دل یک هوادار پرسپولیس هم بشکند.

وی ادامه داد: الان همه به مستئل اقتصادی فکر می‌کنند. نمی‌گویم پول مهم نیست اما برای من پول همه چیز نیست و این را قبلا هم نشان دادم. بخشیدن بخشی از مطالباتم  در اوج شرایطی که داشتم فکر کنم نشان دهنده این مساله باشد. الان هم هیچ وقت دل هیچ هواداری را نمی‌شکنم و برای من که روزهای پرخاطره‌ای در این تیم داشتم، احساس آنها در اولویت قرار دارد.


سیامک نعمتی درباره کامنت‌هایی که برای حضور دوباره‌اش شکل گرفته گفت: عاشقانه و صادقانه سپاسگزار تک تک آنها هستم. نمی‌دانم باید چه بگویم. انشاالله هر چیزی که خیل باشد اتفاق بیفتد. من هرگز پیراهن آبی نمی‌پوشم و این تنها چیزی است که از طرف خودم می‌توانم قول  بدهم و بقیه چیزها دست من نیست.

وی درباره پیشنهاداتی که برای فصل جدید دارد گفت: خب پیشنهاد هست. ولی فعلا تصمیمی نگرفته‌ام. من به آینده امید دارم. می‌دانم اتفاقات خوبی می‌تواند بیفتد. برای من الان پول اولویت نیست که اگر بود الان … بگذریم!
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره