نماد آخرین خبر

زنده از آخرین نقل و انتقالات؛ جدیدترین اخبار و حواشی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از آخرین نقل و انتقالات؛ جدیدترین اخبار و حواشی

ورزش 3/نقل و انتقالات لیگ برتر با هیجان بالایی ادامه خواهد یافت.

در آغاز چهارمین هفته نقل و انتقالات تابستانی، هواداران پرسپولیس رضایت چندانی نسبت به عملکرد تیمشان در بازار نقل و انتقالاتی ندارند و منتظر خریدهای بعدی هستند.
اما اوضاع برای تراکتور، سپاهان و استقلال متفاوت پیش رفته و آنها بهتر از تیم قهرمان در پنجره تابستانی حضور بافته‌اند.
 پوشش زنده خبری

محمد جواد محمدی، مهاجم تیم ذوب آهن که به فولاد منتقل شده، چهره جنجالی نقل و انتقالات است. ذوبی‌ها از او شکایت کرده و معتقدند که فسخ او غیرقانونی است.

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تمایلی به حفظ کریستوفر کنت ندارد و احتمالا دروازه‌بان جدید جذب خواهد کرد.
**باشگاه موهان باگان هند یکی از مشتریان جذب گولسیانی بود که پیش از حضور او در مسابقات یورو ۲۰۲۴ با این بازیکن مذاکره کرده بود. در همین حال صفحه نزدیک به باشگاه موهان باگان در شبکه اجتماعی (X) خبر داد که با توجه به درخششی که گولسیانی در رقابت‌های یورو داشته انتظار می‌رود که او در تیم پرسپولیس ماندگار باشد.
**محمدجواد حسین‌نژاد با پیشنهادی از تیم ستاره سرخ بلگراد مواجه شده و احتمالا راهی این تیم خواهد شد


 **باشگاه تراکتور امروز تست پزشکی بازیکنان جدید خود را خواهد داشت و سپس در مورد قرارداد آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیربرنامه ایگور پوستونسکی از امضای قرارداد این بازیکن با تراکتور خبر داد.



**ارسلان مطهری با جدایی از تراکتور فعلا مقصد خود را انتخاب نکرده است. ستاره سابق استقلال در انتظار بهترین پیشنهاد برای لیگ بیست و چهارم است تا خاطره تلخ حضور در تراکتور دیگر تکرار نشود. او در تراکتور هیچ گلی به ثمر نرساند.

**در میان اخبار نقل و انتقالات فرشید سمیعی نیز حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد و به‌ صندلی مدیریت تکیه زد.



**باشگاه تراکتور اعلام کرد که شکایت پرسپولیس ارتباطی به‌ این باشگاه ندارد و‌ آنها بعد از استعلام با بیرانوند قرارداد امضا کردند.
**قرارداد مهدی ترابی و تراکتور دو ساله است و او تا جام جهانی ۲۰۲۶ در جمع سرخپوشان تبریزی حضور خواهد داشت.


**علی قلی‌زاده هم اعلام کرده که شرایط برای بازگشت او به ایران مهیا نیست. البته پرسپولیس در جدیدترین تلاش، مذاکرات برای انتقال قرضی این بازیکن را استارت زده است.


**محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور این روزها در ایران حضور ندارد و نقل و انتقالات باشگاه را از خارج کشور زیر نظر گرفته است. زنوزی با کمی فاصله، اداره امور را به مسئولان تراکتور سپرده تا این باشگاه از موقعیت مالک محوری قبلی فاصله بگیرد.


**حسن پورحمیدی، برادر گلر تراکتور، این روزها شرایط مبهمی دارد و آینده او هم مشخص نیست. او فصل گذشته اغلب دروازه‌بان ذخیره استقلال خوزستان بود اما حالا قصد ندارد دیگر روی نیمکت بنشیند.


**علیرضا کوشکی بعد از ترک گل‌گهر، امروز احتمالا به استقلال خواهد پیوست. قرارداد ۲۱ میلیاردی او با گل‌گهر تعهد بزرگی را برای این باشگاه ایجاد کرده بود و آنها به این دلیل قید همکاری با این بازیکن را زدند.


**تیکدری: به مدیریت باشگاه هم گفتم حاضرم در قراردادم قید شود که اگر در طول فصل هر مصدومیتی از مچ پا گریبانگیرم شد باشگاه قراردادم را یکطرفه فسخ کند، اما نمی‌دانم چرا تماسی با من گرفته نشد. واقعا  کاری که استقلال با من کرد دور از معرفت بود و حالا هم اینگونه جلوه داده‌اند که من مصدوم هستم که این کار اصلا قشنگ نیست.
**علی عدنان مدافع عراقی فصل گذشته مس رفسنجان به تیم النجمه عربستان پیوست.


**میلاد سرلک هنوز نتوانسته موضوع کسری خدمت را حل و فصل کند. با این حال غیبت در تمرینات ملوان نشان می‌دهد که او عزم جدایی دارد.


**علیرضا کوشکی بعد از ترک گل‌گهر، امروز احتمالا به استقلال خواهد پیوست. قرارداد ۲۱ میلیاردی او با گل‌گهر تعهد بزرگی را برای این باشگاه ایجاد کرده بود و آنها به این دلیل قید همکاری با این بازیکن را زدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره