نماد آخرین خبر

استقلال و پرسپولیس نه، ما قدرت‌مان را دیکته می‌کنیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلال و پرسپولیس نه، ما قدرت‌مان را دیکته می‌کنیم!

ورزش 3/بعد از مشخص شدن قرعه خاتون بم در نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا که در دور نخست با قهرمان لیگ‌های هنگ کنک و بوتان همگروه شده است؛ سرمربی پرافتخار این تیم یعنی مرضیه جعفری که با بمی‌ها موفق به کسب 10 قهرمانش شده است؛ در خصوص این قرعه و شرایط فعلی فوتبال زنان ایران با خبرنگار ما گفت و کرد که در ادامه خواهید خواند
قرعه خوبی داریم و می‌خواهیم قدرت فوتبال زنان ایران را نشان دهیم
جعفری در ابتدای این گفت و گو با اشاره به قرعه خاتون گفت: خدا را شاکرم که در گروه خوبی قرار گرفتیم. از همین امروز آنالیز این دو تیم و تماشای فیلم‌های مسابقه این تیم‌ها را آغاز می کنیم. باید ببینیم حریفان از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند یا خیر اما من شخصا خودم فکر می‌کنم باید در این تورنمنت پتانسیل بازیکن ایرانی را نشان دهیم. ضمن اینکه دلم می‌‌خواهد بازیکنان جوان‌مان در این تورنمنت طوری بدرخشند که با دریافت پیشنهادات خوب از تیم‌های خارجی، لژیونر شوند. این موضوع برای من واقعا اهمیت بالایی دارد.
دوست دارم بازی تهاجمی به نمایش بگذارم
دو سال با خاتون در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کردم؛ سال اول با سال دوم کاملا متفاوت بود در دومین تجربه کاملا پیشرفت را در تیم می‌دیدم. همینکه رفتیم و موفق شدیم مقابل حریفان قدرتمند گل بزنیم و بازی تهاجمی نشان دهیم؛ مشخص می‌کند که ما درحال پیشرفتیم. اینطور نیست که فقط خارجی‌ها روی فوتبال زنان سرمایه گزاری کنند؛ ما هم می‌خواهیم مظابق اهداف خود پیش برویم و هر سال نسبت به سال قبل، نمایش بهتری نشان دهیم. اصلا دلم نیم خواهد مقابل حریفان دست و پا بسته باشیم و دفاعی بازی کنیم. بازی زیبا و هجومی همیشه در دستور کار ما است. در حقیقیت می‌خواهیم نماینده خوبی برای زنان یاران و کرمان باشیم.
حضور استقلال و پرسپولیس همه چیز را بهتر می‌کند!

در خصوص حضور تیم های بزرگ در فوتبال زنان باید بگویم که این اتفاق بسیار خوبی است. هم سطح لیگ بالا خواهد رفت و هم انگیزه بازیکنان دو چندان خواهد شد. خاتون هم همیشه تیم قدرتمندی بوده است؛ نمی‌خواهم درمورد خودم صحبتی کنم اما در سال‌های اخیر باشگاه‌های بزرگ دیگری مثل ملوان و سپاهان در لیگ بودند که ب تیم مردان هم دارند؛ تیم‌های دیگری هم هستند که همیشه بودجه خوبی داشتند اما خاتون همیشه قدرت خود را به حریفانش دیکته کرده است و حرف اول را زده است. من هم خودم بمی هستم و تعصب زیادی به این تیم دارم؛ همیشه هم تلاش کردم که تمام توان خود را برای این تیم بگذارم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره