نماد آخرین خبر

بارسلونا به نیکو؛ هرچه زودتر جواب بده!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسلونا به نیکو؛ هرچه زودتر جواب بده!

ورزش 3/ بارسلونا انتظار دارد که نیکو ویلیامز هرچه زودتر جواب پیشنهادی که به وی ارائه شده است را بدهد.
  اگرچه هنوز وضعیت فرپلی مالی بارسلونا نامشخص است، اما باشگاه کاتالان کاملاً واضح است که هدف اصلی انتقالات باید نیکو ویلیامز باشد. وینگر باشگاه اتلتیک بازیکنی است که رئیس بارسا، خوان لاپورتا، را بیشتر از هر مهاجمی به وجد می‌آورد، اما در عین حال اتفاق نظر مدیر ورزشی، دکو، و مربی جدید، هانسی فلیک، را نیز دارد.
چهارشنبه گذشته دکو اولین گام را پس از پایان فینال جام یورو برداشت و با نماینده بازیکن، فلیکس تینتا، در ساراگوسا ملاقات کرد. در آن جلسه، دکو پیشنهاد بارسا برای وینگر جوان 22 ساله را تشریح کرد. 
پیشنهادی که به خاطر مشکلات مالی بارسا بالا نیست و محدودیت‌هایی در مسئله دستمزد وجود دارد. از این رو، به ایجنت بازیکن اعلام شده است که او در دو فصل اول دستمزد کمتری دریافت می‌کند و از سال سوم و افتتاح رسمی نوکمپ جدید با ظرفیت کامل دستمزد بیشتر خواهد شد. همان فرمولی که در جذب ایلکای گوندوگان پیاده شد 
موندو دپورتیوو در این مورد نوشته است که هرچند نیکو الان در تعطیلات تابستانی است ولی بارسا انتظار یک پاسخ فوری دارد. بارسا علاوه بر این برای جذب نیکو باید بند فسخ 58 میلیون یورویی او را فعال کند و مهم است بداند نظر خود بازیکن در مورد انتقال چیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره