نماد آخرین خبر

کاپیتان والیبال جوانان: آماده‌ایم و‌ مشکل خاصی برای بردن چین نداریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان والیبال جوانان: آماده‌ایم و‌ مشکل خاصی برای بردن چین نداریم

ورزش 3/کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مسابقه اول هر تورنمنتی شرایط خاص خود را دارد زیرا تیم‌ها اطلاعات زیادی از یکدیگر ندارند.
  بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از فردا (سه‌شنبه دوم مرداد) با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی آغاز می‌شود و به مدت هشت روز (نهم مرداد) پیگیری خواهد شد.
تیم ملی جوانان ایران قبل از شروع این مسابقات در چهار دیدار تدارکاتی موفق به شکست تیم‌های ساماتور (باشگاهی اندونزی)، تیم ملی جوانان اندونزی (دو دیدار) و تیم ملی جوانان استرالیا شد و فردا در نخستین دیدار رسمی خود به مصاف چین می‌رود که این دیدار از ساعت 11 آغاز می‌شود.
عمران کوک‌جیلی کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان در آستانه آغاز رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا، اظهار داشت: یک هفته زودتر به کشور اندونزی آمدیم که بدن بازیکنان از نظر آب و هوایی با شرایط همخوانی پیدا کند و برای مسابقات آماده و هماهنگ شویم.
وی با بیان این‌که خوشبختانه بر اساس برنامه پیش رفتیم و از نظر فیزیکی و ذهنی به آمادگی خوبی رسیدیم، تصریح کرد: روز گذشته در چهارمین دیدار تدارکاتی با استرالیا بازی داشتیم که سه بر صفر به پیروزی رسیدیم. بازیکنان این تیم شرایط فیزیکی خوبی داشتند.
پاسور تیم ملی والیبال جوانان، تصریح کرد: بازیکنان استرالیا اکثر قد بلند بودند و چالش خوبی برای بازیکنان ایران بود زیرا اکثر بازیکنان آسیایی قد بلندی ندارد. در مجموع بازی خوبی مقابل استرالیا به نمایش گذاشتیم و سرتر بازی کردیم. این مسابقه برای آماده سازی بازیکنان برای جدال با چین خوب بود که فردا برگزار خواهد شد.

کوک‌جیلی با یادآوری شرایط خاص نخستین بازی در هر تورنمنتی گفت: مسابقه اول شرایط خاص خود را دارد زیرا تیم‌ها اطلاعات زیادی از یکدیگر ندارند ولی تیم ایران آماده است و فکر نمی کنم زیاد مشکلی برای مسابقه با چین داشته باشد. با قدرت مقابل این تیم به میدان می‌رویم تا بازی نخست را پیروز شویم و انشاالله گام به گام پیش برویم تا قهرمانی در آسیا.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره