نماد آخرین خبر

قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد

تسنیم/در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم‌های شاهین نوین نطنز، مهرعظام، سایپا، رایزکو صفادشت، شرکت ملی حفاری ایران، پالایش نفت آبادان، نفت امیدیه، مس کرمان، نوا آمل و فولاد هرمزگان شرکت خواهند کرد.
احسان اصولی، رئیس سازمان لیگ‌ فوتسال در این جلسه به توجه به لیگ‌ حرفه ای فوتسال اشاره کرد و گفت: تامین کننده تیم‌های ملی ما لیگ‌ها هستند و مطمئن هستیم آنچه شما بپرورانید اهتزاز پرچم ایران خواهد بود.
رئیس سازمان لیگ‌ فوتسال افزود: سعی کردیم‌ بومی‌سازی و در فوتسال تخصصی کنیم تا زیر سایه فوتبال نباشد. تلاش می‌کنیم همه تیم‌ها را یک‌دست کنیم و در فوتسال بانوان پرش داشته باشیم. رخدادهای آسیایی و جهانی می‌تواند سنگ بنایی برای فوتسال باشد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم گفت: بانوان به صورت جدی در همه حوزه‌ها مورد توجه فدراسیون هستند. مسابقات ‌جام جهانی و جام ملت‌های آسیای بانوان برگزار می‌شود و ما سکان‌دار اصلی آسیا و بهترین هستیم و نباید این امر را از دست بدهیم.
وی افزود: کار در فوتسال باید جدی انجام شود. کنفدراسیون آسیا و  فیفا هم برای حرفه‌ای شدن به صورت جدی تلاش می‌کنند. ما هم باید به تناسب تلاش‌های دنیا تلاش کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال افزایش تعداد تیم‌ها را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: هشت تیم به ده تیم افزایش پیدا کردند که کار بسیار خوبی است. تلاش می‌کنیم بانوان در ورزشگاه‌ها بیایند و مسابقات فوتبال و فوتسال بانوان را تماشا کنند و از صدا و سیما هم‌تشکر می‌کنیم که مسابقات را پخش کرد. مذاکراتی با صدا و سیما داشتیم و به جای خوبی رسیدیم و پوشش مسابقات بانوان امسال گسترده‌تر از قبل است.

وی با بیان استانداردسازی ورزشگاه‌ها گفت: ورزشگاه‌ها استاندارد می‌شوند و هم اینکه ورزشگاه‌ها استانداردسازی شوند، ورودی و خروجی بانوان راحت  انجام می‌شود.
نادره درودیان، رئیس دپارتمان بانوان فدراسیون فوتبال هم به انتخاب بهترین‌های لیگ برای شرکت در مسابقات آسیایی و جام ملت‌ها خبر داد و از تیم‌های شرکت کننده خواست برای تشکیل اردوها و در اختیار دادن بازیکنان دعوت شده همکاری کنند.
اصولی هم درخصوص افزایش حق الزحمه داوران گفت: عقب افتادگی‌حق الزحمه داوران در اثر رشد چهار درصدی بوده که  به نفع داوران است.
لیگ‌برتر فوتسال بانوان از 16 شهریورماه آغاز می‌شود و فرصت نقل و انتقال تیم‌ها 25 مردادماه خواهد بود. برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:
مهرعظام تهران - سایپا تهران
نفت آبادان- شرکت ملی حفاری
رایزکو صفادشت - نوا آمل
نفت امیدیه - مس رفسنجان
شاهین نوین نطنز - فولاد هرمزگان


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره