نماد آخرین خبر

رئیس لالیگا علیه رئیس رئال مادرید؛ بشین و منتظر باش!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئیس لالیگا علیه رئیس رئال مادرید؛ بشین و منتظر باش!

ورزش 3/تباس، رئیس لالیگا، با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که از سمت خود اخراج نخواهد شد.رئیس لالیگا علیه رئیس رئال مادرید: بشین و منتظر باش!

دادگاه اداری ورزشی اسپانیا با شکایت رئال مادرید، پرونده‌ای علیه خاویر تباس، رئیس لالیگا، باز کرده که شاید منجر به محرومیت او شود. رئال به دلیل عقد قرارداد لالیگا با بنیاد CVC به عنوان اسپانسر باشگاه‌های اسپانیایی از تباس شکایت کرده است.

رئیس لالیگا، دقایقی پیش در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، این چنین واکنش نشان داد:"خطاب به همه کسانی که فکر می‌کنند من محروم می‌شوم، باید بنشینند و منتظر بمانند! این محرومیت تصمیم فلورنتینو پرز اما نتوانسته سایر باشگاه‌های اسپانیا را متقاعد کند. پوست خرس قبل از شکار فروخته شد."

با این حال، تباس بدون هیچ ترسی تایید کرد که او رد صلاحیت نمی‌شود، اگرچه می‌داند که "پرونده‌ای باز شده است" چ امیدوار است "در مراحل مختلف به طور قطعی" در آن علیه  رئال مادرید برنده شود.

رئیس لالیگا با اشاره به رئیس باشگاه رئال مادرید گفت که فلورنتینو پرز به دنبال راه‌های دیگری برای حذف اوست:"به نظرم اکثریت قریب به اتفاق باشگاه‌ها" در لیگ اسپانیا از من حمایت می‌کنند.

علاوه بر این، در توییت همراه با ویدیو، رئیس لالیگا همچنان به فلورنتینو پرز اشاره کرد و نوشت:"به نظر می‌رسد کسی قبول ندارد که سوپرلیگ او به اتفاق آرا توسط تمام فوتبال جهان رد شده است.

به نظر می رسد که یک نفر، متخصص در مسائل سیاسی، باید ابزارهای ناامیدکننده‌ای را فعال کند تا سعی کند شیوه خاص خود را برای دیدن فوتبال به بقیه تحمیل کند."

تباس در پایان این ویدیو گفت:"ما به مبارزه برای فوتبال حرفه‌ای اسپانیا ادامه خواهیم داد، علیرغم اینکه برخی نمی‌خواهند ما در برابر سوپرلیگ بجنگیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره