نماد آخرین خبر

پیام قطری‌ها؛ ممنون پرسپولیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام قطری‌ها؛ ممنون پرسپولیس!

ورزش 3/رئیس باشگاه الوکره از همکاری باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن قطری تشکر کرد.پیام قطری‌ها: ممنون پرسپولیس!

باشگاه الوکره در مذاکره با پرسپولیس توانست با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه یک میلیون و 300 هزار دلاری و هزینه سفر و برپایی اردو در قطر، عبدالکریم حسن را به خدمت بگیرد و از این انتقال رضایت دارد.

شیخ خلیفه بن حسن آل ثانی، رئیس باشگاه ورزشی الوکره، از مدیریت باشگاه ورزشی السد به دلیل همکاری عالی با باشگاه الوکره در معامله نقل و انتقال این بازیکن سابق باشگاه ایرانی و همچنین عبدالکریم حسن، بازیکن سابق تیم ملی قطر، السد و پرسپولیس برای روحیه همکاری در انجام این معامله تقدیر نمود.

او یادآور شد: از همه مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر درک تمایل زیاد باشگاه الوکره مبنی بر حضور عبدالکریم حسن در این تیم و استقبال چشمگیر آنها از ما در دور مذاکرات تشکر می کنم.

رئیس باشگاه الوکره ادامه داد: تیم الوکره که وظیفه انجام این معامله را بر عهده گرفت، نقش مهمی در حضور این بازیکن بزرگ در جمع باشگاه داشت و همه اعضای این تیم تلاش زیادی کردند. قبل از توافق، بر سر تمام جزئیات قرارداد و تسویه رسمی معامله انجام گرفت.

شیخ خلیفه بن حسن در پایان سخنان خود گفت: شکی نیست که عبدالکریم حسن به دلیل توانایی‌های فنی و بدنی فوق‌العاده و همچنین توانایی‌های بسیار زیادش، در فصل جدید به تیم الوکره کمک زیادی در مسیر قهرمانی خواهد کرد. امیدواریم او در مسابقات داخلی و آسیایی به تیم کمک کند تا نتایج موفقی در مسابقات داخلی و قهرمانی آسیا به دست بیاورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید