نماد آخرین خبر

جادوی پیراهن مسی؛ یک رکورد دیگر هم شکست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جادوی پیراهن مسی؛ یک رکورد دیگر هم شکست

ورزش 3/پیراهن صورتی رنگ اینتر میامی لیونل مسی، رکورد فروش آدیداس رو زد.
یک سال از اولین حضور لیونل مسی با پیراهن اینترمیامی می‌گذرد، جایی که او در اولین بازی خود مقابل کروز آزول، به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در وقت‌های تلف شده، گل برتری را به زیبایی به ثمر رساند. مسی طی 12 ماه گذشته، اینترمیامی را به قهرمانی لیگ کاپ رساند، رکوردهای متعددی در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا شکست و به صدرنشینی کنفرانس شرق در سال 2024 کمک کرد. با این حال، درخشش او در زمین تنها بخشی از تأثیرگذاری مسی است. اطلاعات جدید منتشر شده توسط لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد که فروش پیراهن در سراسر لیگ طی سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است و شماره 10 صورتی مسی محبوب‌ترین آن‌هاست. در واقع، پیراهن اینترمیامی مسی، بیش از هر پیراهن فوتبال آدیداس دیگری خریداری شده است.
نفوذ باورنکردنی مسی تضمین کرده است که پیراهن لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا اکنون از پیراهن هر بازیکنی در رئال مادرید، منچستریونایتد، آرسنال یا یوونتوس محبوب‌تر است. حتی پیراهن تیم ملی آرژانتین خود مسی را نیز شکست می‌دهد.
اولین حضور فوق العاده مسی با پیراهن صورتی، تیتر اخبار سراسر جهان شد و منجر به افزایش قابل توجه فعالیت رسانه‌های اجتماعی در مورد لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا شد. اما این جرقه فراتر از یک لحظه گذرا بود و مسی به جذب هواداران جدید زیادی به لیگ کمک کرد.
لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا گزارش می‌دهد که تعامل در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی لیگ و تیم‌های آن، نسبت به زمان مشابه فصل گذشته 230 درصد افزایش یافته است. در مجموع، این تعداد بیش از 400 میلیون تعامل اجتماعی در هفت ماه اول سال 2024 است.
در حال حاضر، دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی این لیگ نسبت به هر لیگ ورزشی مردانه دیگری در آمریکای شمالی با سرعت بیشتری در حال رشد است، در حالی که تعداد بازدید از محتوای ویدیویی لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا طی سال گذشته سه برابر شده است.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره