نماد آخرین خبر

هشدار فلیک به بازیکن بارسا؛ بار آخرت باشه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار فلیک به بازیکن بارسا؛ بار آخرت باشه!

ورزش 3/فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، به وضوح اعلام کرده است که هیچ گونه بی‌انضباطی‌ای را تحمل نخواهد کرد.هشدار فلیک به بازیکن بارسا: بار آخرت باشه!

فلیک در مصاحبه‌ای با رسانه رسمی باشگاه بیان کرد که علاوه بر مسائل فوتبالی، به آماده‌سازی فیزیکی و انضباط نیز اهمیت زیادی می‌دهد. فلیک معتقد است که رسیدن به موقع به تمرینات بسیار مهم است و تأخیر در این امر بی‌احترامی به تیم محسوب می‌شود. او همچنین اعلام کرد که طرفدار جریمه‌های مالی نیست و بازیکنان باید به صورت بالغ و هوشمندانه رفتار کنند.

فلیک و کادر فنی‌اش به هر جزئیاتی توجه دارند و معتقدند که در این سطح از فوتبال نباید هیچ چیزی را از دست داد. در تمرینات اخیر، فلیک به برخی از بازیکنان یادآوری کرده است که باید به قوانین پایبند باشند و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست. او با بازیکنانش گفتگو می‌کند و به دنبال ایجاد یک محیط حرفه‌ای و منظم است.

در یکی از جلسات تمرینی اخیر، فلیک در مقابل همه حاضران در تمرین، به یکی از بازیکنان که کمی با تاخیر به تمرین رسیده بود، هشدار داد که دیگر این اشتباه را تکرار نکند. او این هشدار را در حضور دیگر بازیکنان اعلام کرد تا اهمیت رعایت نظم و انضباط را به همه یادآوری کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره