نماد آخرین خبر

ستاره پرحاشیه چلسی هفته آینده در تمرینات

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره پرحاشیه چلسی هفته آینده در تمرینات

ورزش 3/فرناندز، هافبک آرژانتینی چلسی، پس از جنجال نژادپرستی اخیر، هفته آینده به اردوی آبی‌ها در آمریکا اضافه خواهد شد.ستاره پرحاشیه چلسی هفته آینده در تمرینات

فرناندز قرار است روز دوشنبه به تیم چلسی در اردوی پیش‌فصل در ایالات متحده بپیوندد. این در حالی است که انزو مارسکا، سرمربی جدید چلسی، در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود تلاش کرد تا صحبت‌ها درباره بحران نژادپرستی در باشگاه را کاهش دهد.

فرناندز پس از اینکه ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن او و دیگر بازیکنان آرژانتینی آهنگی را می‌خوانند که در آن به بازیکنان دورگه تیم ملی فرانسه توهین نژادپرستانه می‌شود، همچنان تحت پیگرد انضباطی قرار دارد.

چلسی در تور ایالات متحده خود شش بازیکن سیاه‌پوست فرانسوی دارد: وسلی فوفانا، مالو گوستو، کریستوفر انکونکو، لسلی اوگوچوکو، اکسل دیساسی و بنوا بادیاشیل. این جنجال با واکنش‌های بیشتری همراه شده است، از جمله ویلیام گالاس، ستاره سابق چلسی و فرانسه، که این آهنگ را به عنوان حمله‌ای به همه بازیکنان سیاه‌پوست توصیف کرده و گفته است که فرناندز برای بازگشت به رختکن با مشکل مواجه خواهد شد.

ورزشکاران آرژانتینی در المپیک پاریس نیز با هو شدن مواجه شدند و فیفا همچنان در حال بررسی این ویدئو است که در صورت انتقال به اتحادیه فوتبال انگلیس، ممکن است منجر به محرومیت فرناندز در فصل آینده شود.

مارسکا در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته خود در سانتا کلارا که تنها ۱۱ دقیقه به طول انجامید، گفت که فرناندز پس از عذرخواهی خصوصی و عمومی با مشکلی مواجه نخواهد شد. او گفت:«بازیکن بیانیه‌ای داد، عذرخواهی کرد و باشگاه نیز همین کار را انجام داد. در نهایت، همه انسان هستند و من فکر نمی‌کنم هیچ نیت بدی از هیچ‌کدام از بازیکنان وجود داشته باشد.»

مارسکا افزود:«وقتی انزو برگردد، فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشیم. بازیکن قبلاً وضعیت را روشن کرده و باشگاه نیز همین کار را انجام داده است. چیزی برای اضافه کردن وجود ندارد، او انسان بدی نیست. این اتفاقات ممکن است رخ دهد.»

باید دید با اضافه شدن این ستاره آرژانتینی به اردوی چلسی، حواشی پیرامون او و باشگاه ادامه خواهد داشت یا مارسکا می‌تواند جو را آرام کند و به جنجال‌ها پایان دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره