نماد آخرین خبر

عطایی: درخواست تعویق لیگ را دادیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
عطایی: درخواست تعویق لیگ را دادیم

تسنیم/ مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان از کمبود زمان بین فصل گذشته مسابقات فوتبال باشگاهی کشور با زمان لیگ بیست‌وچهارم (۲۵ مرداد) انتقاد کرد.
علی عطایی درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال و تقابل تیم فوتبال چادرملوی اردکان با سپاهان اصفهان در هفته نخست، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قرعه خوبی داشتیم و امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذاریم. سپاهان تیمی بزرگ و دارای عناوین افتخارات متعدد است. قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. ما هم تیمی ناشناخته هستیم و امیدوارم شایستگی خودمان را از همان ابتدا ثابت کنیم.
درخواست کردیم که لیگ به تعویق بیفتد
وی در مورد شرایط تیم چادرملو خاطرنشان کرد: با توجه به زمان برگزاری مسابقات نمی‌توانیم اردویی داشته باشیم. درخواست کردیم که زمان بازی‌های لیگ جابه‌جا شود که با توجه به برگزاری قرعه‌کشی، فکر نمی‌کنم مسابقات جابه‌جا شود. هم مسئله ورزشگاه در میان است و هم موضوع فاصله بین دو فصل فوتبالی اهمیت دارد.
تیم‌ها چقدر برای ریکاوری زمان دارند؟
مدیرعامل چادرملوی اردکان با اشاره به فاصله 56 بین دو فصل اخیر بیان کرد: فینال جام حذفی در فصل گذشته روز 31 خرداد برگزار شد. ببینید تیم‌ها چقدر برای ریکاوری زمان دارند. باید زمان بیشتری برای تشکیل تیم‌ها و عقد قراردادها در نظر می‌گرفتند. ورزشگاه‌ها مشکل داشتند و شاید اگر زمانی اضافه می‌شد، استادیوم‌ها قطعاً آماده می‌شدند. عوامل ورزشگاه‌ها الان برای آماده‌سازی استادیوم‌ها مجبور هستند سه شیفت کار کنند.

توافقاتی با بازیکنان خارجی داشتیم
عطایی درباره مذاکرات مدیران چادرملو با گزینه‌های خارجی تصریح کرد: قطعاً بازیکنانی خارجی را در نظر داریم و امیدوارم بتوانیم این نفرات را جذب کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم. توافقاتی داشتیم و درخواست‌هایی ارائه کردیم که منتظر هستیم به تأیید مراجع ذی‌صلاح برسد.
تماشاگر برای تیم تازه صعودکرده یک نعمت است
وی در مورد دلیل معرفی ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به‌عنوان اولویت دوم چادرملو برای میزبانی در لیگ برتر اظهار داشت: ما باید سه ورزشگاه معرفی می‌کردیم و مسئله اولویت‌بندی در میان نبود. قبلاً گفته‌ایم که تماشاگر برای تیم تازه لیگ برتری شده یک نعمت است و استادیوم شهید نصیری یزد اولین ورزشگاه موردنظر ماست.
ورزشگاه مس کرمان بعد از شهدای شهر قدس اولویت ما بود
مدیرعامل چادرملوی اردکان با بیان اینکه اعضای تیم فوتبال این باشگاه نمی‌خواهند از نعمت هواداران محروم شوند، عنوان کرد: چند روز پیش به همراه استاندار یزد با رئیس فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم. ورزشگاه شهدای شهر قدس و استادیوم مس کرمان را به‌عنوان اولویت‌های بعدی خودمان معرفی کردیم.
اداره کل ورزش و جوانان یزد متولی ترمیم استادیوم است
عطایی درباره زمان آمادگی کامل ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر به تسنیم گفت: در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد متولی ترمیم ورزشگاه است و سه شیفت کار می‌کنند تا در یزد میزبان باشیم. مدیرکل ورزش و جوانان یزد چند روز پیش می‌گفت خیلی امیدوار است که این ورزشگاه به لیگ برسد و اینکه در هفته اول میهمان هستیم، آماده‌سازی استادیوم یک مزیت برای ماست.
مردم اردکان و یزد را روسفید می‌کنیم
وی با ابراز امیدواری به موفقیت چادرملو در لیگ بیست‌وچهارم خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله همانطور که به ما اعتماد شد و کار بزرگی برای استان یزد انجام دادیم تا شهر اردکان و استان یزد پس از 20 سال در لیگ برتر صاحب نماینده شود، اطمینان داریم امسال مردم اردکان و یزد را روسفید می‌کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره