نماد آخرین خبر

تغییر جدید در یونایتد؛ مربی سابق آرسنال جذب می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تغییر جدید در یونایتد؛ مربی سابق آرسنال جذب می‌شود

ورزش 3/باشگاه منچستر یونایتد در حال مذاکره برای استخدام یک مربی جدید برای ضربات ایستگاهی است.
تغییرات در کادر فنی شیاطین سرخ ادامه دارد. گروه اینئوس به رهبری سر جیم راتکلیف اوایل امسال کنترل تصمیمات فوتبالی در منچستر یونایتد را در دست گرفت و بلافاصله به بازسازی گسترده کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرداخت.
دن اشورث پس از یک ماجرای طولانی و توافق بر سر غرامت با باشگاه قبلی خود یعنی نیوکسل، به عنوان مدیر ورزشی منصوب شد. در همین حال، عمر برادا به عنوان مدیر اجرایی باشگاه انتخاب شد. او که قبلاً در منچستر سیتی فعالیت می‌کرد، به عنوان یکی از افراد کلیدی در امضای قرارداد با لنی یورو از لیل شناخته شده است.

جیسون ویلکاکس که از ساوتهمپتون آمده است، به عنوان مدیر فنی منصوب شده و طبق گزارش رسانه‌ها، در حال آوردن یکی از همکاران سابق خود به منچستر یونایتد برای کمک به اریک تن‌هاخ است.
گفته می‌شود منچستر یونایتد در حال حاضر در حال مذاکره برای جذب آندریاس جورجسون، مربی ضربات ایستگاهی، به الدترافورد است. جورجسون در حال حاضر مربی تیم نروژی لیلستروم است، اما قبلاً در برنتفورد، آرسنال و ساوتهمپتون سابقه کار داشته است. مشکل یونایتد روی ضربات ایستگاهی در فصل گذشته بسیار مشهود بود و برای همین باشگاه تصمیم گرفته در فصل جدید این مشکل را حل کند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره