نماد آخرین خبر

اجرای قانون سینمایی در لیگ برتر فوتبال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اجرای قانون سینمایی در لیگ برتر فوتبال

ورزش 3/با اعلام رییس فدراسیون فوتبال در لیگ برتر بیست و چهارم هرکدام از تماشاگران باید روی صندلی مخصوص به خود بنشینند.
یکی از موضوعاتی که در راستای استانداردسازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر مورد توجه سازمان لیگ و فدراسیون قرار گرفته، مسئله شماره‌گذاری صندلی‌های مربوط به تماشاگران است. فدراسیون در این رابطه تاکید دارد که هر تماشاگر روی صندلی مخصوص خود بنشیند و جای افراد در ورزشگاه مشخص باشد و قصد دارد مثل سینماها چنین قانونی را اجرا کند.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، در مصاحبه امروز خود به مسئله شماره‌گذاری صندلی استادیوم‌ها اشاره کرده و گفته است: «لیگ امسال در ورزشگاه‌هایی برگزار می‌شود که بلیت الکترونیکی داشته باشند و صندلی هر فرد باید مشخص باشد. باید هر باشگاه کانون هواداران خود را ایجاد کند و ورزشگاه در اختیار کانون هواداران خواهد بود و صندلی هر فرد مشخص است.»
او ادامه داد: «اگر این شرایط برای تیم میزبان مهیا نباشد باید در ورزشگاهی بازی کند که این شرایط را داشته باشد. همه نهادهای نظارتی کمک خواهند کرد تا شرایط به بهترین شکل پیش برود.»
تاج ضمن اعلام احتمال حذف برخی ورزشگاه‌ها از لیگ برتر افزود: «شاید در برخی از ورزشگاه‌ها نتوانیم شاهد برگزاری مسابقات باشیم و می‌بایست مطابق استانداردهای فوتبال آسیا باشیم. اگر به دنبال رعایت استانداردها نبودیم با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدیم. اکنون هفت باشگاه ما مجوز حرفه‌ای گرفته‌اند و از کشورهایی مانند کره‌جنوبی بالاتر هستیم.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره